فراخوان نام‌نویسی طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران در مازندران
کد خبر: 3947210
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

فراخوان نام‌نویسی طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران در مازندران

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران از فراخوان نام‌نویسی طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم از فردا، ۲۴ دی‌ در مازندران خبر داد.

فراخوان نام‌نویسی طرح ملی سامان‌دهی و ارتقای داوران در مازندرانحجت‌الاسلام مصطفى سیفی‌کنارى، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران، گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله اول طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم از فردا، ۲۴ دی در مازندران آغاز می‌شود که تا ۲۴ بهمن ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح، جامعه قرآنی، به‌ویژه استادان و پیشکسوتان قرآنی استان مازندران می‌توانند در اولین مرحله این طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم نام‌نویسی کنند.

رئیس اداره امور قرآنی مازندران گفت: این آزمون در هفت بخش با عناوین؛ صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ، هماهنگی و حسن اجرای ویژه همخوانی و همسرایی، لحن ویژه همخوانی و همسرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت نام نویسی و مطالعه دقیق دستور‌العمل این طرح می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی my.oghaf.ir مراجعه کنند.

سیفی در پایان اظهار کرد: تمامی داوطلبان واجد شرایط از تاریخ ٢٤ دی لغایت ٢٤ بهمن می‌توانند به پایگاه اینترنتی ذکر شده برای نام‌نویسی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha