هزینه مراسم ختم جانباز تیران و کرونی به بیماران نیازمند اهدا شد
کد خبر: 3946903
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

هزینه مراسم ختم جانباز تیران و کرونی به بیماران نیازمند اهدا شد

خانواده جانباز سربلند تیران و کرونی، مرحوم محمد مظاهری که پس از گذران یک دوره بیماری سخت رخت رحیل از این جهان فانی بر تن کرد، ۱۵۰ میلیون تومان هزینه مراسم ختم، یادبود و نکوداشت این ایثارگر را به بیماران نیازمند همشهری خود اهدا کردند.

هزینه مراسم ختم جانباز سرافراز تیران و کرونی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مهدی شیرازی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تیران و کرون، امروز 21 دی‌ماه گفت: خانواده جانباز سربلند تیران و کرونی، مرحوم محمد مظاهری که پس از گذران یک دوره بیماری سخت، رخت رحیل از این جهان فانی بر تن کرد. هزینه مراسم ختم، یادبود و نکوداشت این ایثارگر سرافراز ۸ سال دفاع مقدس را در جبهه مساوات و همدلی به بیماران نیازمند همشهری خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: این خانواده نیک‌اندیش ۱۵۰ میلیون تومان برای این منظور در اختیار کمیته امداد تیران و کرون قرار داده‌اند که با این مبلغ، کپسول‌های اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز تهیه و برای استفاده امانی بیماران نیازمند اختصاص خواهد یافت.

شیرازی گفت: این لوازم پزشکی پس از خرید به‌‍صورت امانت در اختیار دو مرکز نیکوکاری الغدیر شهر تیران و خاتم‌الانبیاء شهر عسگران جهت بهره‌برداری بیماران نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرد.

گفتنی است، ۲۸۳۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اداره تیران و کرون قرار دارند که این اداره با همراهی و همکاری ۴ مرکز نیکوکاری در حال خدمت رسانی به این نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha