اهدای ۱۲۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ابهری
کد خبر: 3946554
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

اهدای ۱۲۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند ابهری

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ۶۰۰ دانش‌آموز ابهری فاقد امکانات الکترونیکی هستند، گفت: ۱۲۰ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان ابهری خریداری و تحویل داده شده است.

خرید 120 دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند ابهریحسین صالحی، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان ابهر در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تمام ابعاد زندگی افراد را تحت تأثیر قرار داد که آموزش دانش‌آموزان نیز از این قاعده مستثنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با مجازی شدن آموزش‌ها یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان محروم برخوردار نبودن از تبلت و گوشی هوشمند برای افزایش پوشش آموزش‌های مجازی است، عنوان کرد: برای رفع این محدودیت تعداد ۱۲۰ دستگاه تبلت به ارزش ۴۳۰ میلیون تومان در ابهر خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

صالحی هدف از اجرای این اقدام را بهره‌مندی دانش‌آموزان این منطقه از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد دانست و گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده در حدود ۶۰۰ دانش‌آموز فاقد امکانات برای پیوستن به برنامه شاد در شهرستان ابهر زندگی می‌کنند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان ابهر ابراز امیدواری کرد: با کمک خیران در آینده نزدیک ۶۰۰ دستگاه تبلت هم تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

این مسئول با یادآوری اینکه کتب کمک‌آموزشی نیز به صورت رایگان و بدون محدودیت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود، بیان کرد: چنانچه دانش‌آموزی نیاز به لوازم‌التحریر نیز دارد، مجمع خیران مدرسه‌ساز می‌تواند در اختیارشان قرار دهد.

صالحی با تأکید بر ضرورت اهتمام‌ جدی برای فراهم کردن زمینه استفاده دانش‌آموزان از شبکه شاد، یادآور شد: هیچ دانش‌آموزی نباید به علت مشکلات مالی، محروم از تحصیل باشد.

انتهای پیام
captcha