موفقیت در امور فرهنگی نیازمند برنامه و تقویت بانک اطلاعاتی است
کد خبر: 3940033
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

موفقیت در امور فرهنگی نیازمند برنامه و تقویت بانک اطلاعاتی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با داشتن طرح و برنامه در حوزه فرهنگی می‌توان در شرایط کمبود بودجه فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد، گفت: موفقیت در کار فرهنگی نیازمند طرح و برنامه، ساماندهی امور و تقویت بانک اطلاعاتی از گروه‌های جهادی و سایر اقشار است.

موفقیت در کار فرهنگی نیازمند طرح و برنامه و تقویت بانک اطلاعاتی استحجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، 19 آذرماه در جلسه ستاد عملیات فرهنگی ــ اجتماعی حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: اندیشه و رفتار شهید سردار سلیمانی یک مکتب است و این مکتب ریشه در مکتب پیامبر(ص) و امام علی(ع) و فرزندان آن بزرگواران دارد.

وی با بیان اینکه همه باید برای تبیین مکتب و اندیشه سردار سلیمانی وقت گذاشته و برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: سردار سلیمانی شجاعت و همراه با عقلانیت را به کار بست در حالی که می‌بینیم بسیاری از افراد یکی از این دو را به‌کار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر الگوگیری از ائمه(ع)، اظهار کرد: برخی افراد مانند امامان بودن و به سبک آنان زندگی کردن را سخت می‌پندارند، اما وقتی به افرادی چون سردار سلیمانی را می‌بینیم که وی یک روستازاده معمولی بود که با اخلاص مراتب عالی را طی کرد.

رضایی ادامه داد: در شرایط کمبود بودجه نیز می‌توان فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذاری انجام داد که در این راستا باید افراد حوزه فرهنگی را شناسایی و از تجربیات آنان بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه با داشتن طرح و برنامه در حوزه فرهنگی می‌توان در شرایط کمبود بودجه فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد، افزود: موفقیت در کار فرهنگی نیازمند طرح و برنامه، ساماندهی امور و تقویت بانک اطلاعاتی از گروه‌های جهادی و سایر اقشار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: به جوانان فعال فرهنگی تأکید می‌کنم در کنار فعالیت فرهنگی، موضوع تحصیل علمی را نیز در نظر بگیرند چراکه در این صورت می‌توان به موفقیت رسید.

انتهای پیام
captcha