نماینده ولی‌فقیه در لرستان عزادار شد
کد خبر: 3938837
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عزادار شد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در سوگ پدر خود، مرحوم حاج سیدشمس‌الله شاهرخی که از معتمدان و وکلای امام راحل(ره) و مراجع قم و نجف در لرستان بود، عزادار شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عزادار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، مرحوم حاج سیدشمس‌الله شاهرخی، پدر حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد شامگاه چهارشنبه، ۱۲ آذر به دیدار حق شتافت.

بر اساس این گزارش مرحوم مغفور حاج سیدشمس‌الله شاهرخی، از معتمدان و وکلای حضرت امام(ره) و مراجع قم و نجف بوده که در زمان طاغوت به‌دلیل مخالفت با ظلم و جور حکومت پهلوی، به مناطق مرزی شمال غرب کشور تبعید می‌شود این در حالی‌است که آن مرحوم از جانبازان جنگ تحمیلی بود که به ذاکر دلسوخته اهل‌بیت(ع) و روحانی مروج‌الاحکام شهرت داشت

این گزارش می‌افزاید: با توجه به تماس‌های مکرر اقشار مختلف در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری پیرغلام اهل‌بیت، سلاله السادات، حاج سیدشمس‌الله شاهرخی اعلام می‌داریم، با توجه به شرایط کرونایی و به جهت حفظ سلامتی مردم، مراسم تشییع و تدفین، کاملا خصوصی برگزار می‌شود و هیچ‌گونه مراسم رسمی برگزار نخواهد شد.

پيام تسليت آيت‌الله احمد مبلغی

نماينده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیز به‌مناسبت درگذشت والد مكرم نماينده ولی‌فقيه در استان لرستان پیامی به شرح زیل صادر کرد.
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سيد احمد شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد
خبر درگذشت والد مکرم، بزرگ خاندان شاهرخی، ثقة‌الاسلام، فخرالسادات مرحوم مغفور سيد شمس‌الله شاهرخی رضوان الله عليه موجب حزن و تالم گردید.
خداوند به حضرت‌عالی که وجود شریفتان برای استان لرستان فرصتی گرانبهاست در این مصیبت اجر و صبر عنایت فرماید و روح آن فقيد سعيد را غریق رحمت نماید.
اينجانب این مصیبت را به حضرت‌عالی و سایر بازماندگان و سادات جلیله شاهرخی تسلیت عرض می‌نمایم.

پیام تسلیت استاندار لرستان

حجت‌الاسلام دکتر سید احمدرضا شاهرخی؛ نماینده محترم ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد؛

خبر ناگوار درگذشت ابوی گرامی باعث تالم و تأثر فراوان گردید.

اینجانب، مصیبت وارده را به حضرتعالی، بیت مکرمتان و مردم شریف و ولایت‌مدار استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha