حضور ۵ شرکت‌کننده از آذربایجان‌غربی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3938710
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

حضور ۵ شرکت‌کننده از آذربایجان‌غربی در مسابقات سراسری قرآن

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌غربی از راهیابی ۵ شرکت‌کننده از استان به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان خبرداد.

حضور ۵ شرکت‌کننده از آذربایجان‌غربی در مسابقات سراسری قرآنحافظ ابراهیمی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به آغاز رقابت‌های متسابقین راه‌‌یافته به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از ۱۵ آذر، اظهار کرد: در نخستین روز از این رقابت‌ها متسابقین شرکت‌کننده از آذربایجان‌غربی با متسابقین استان‌های اصفهان، بوشهر و ایلام به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ برگزار و از شبکه قرآن پخش می‌شود، افزود: در این دوره‌ از رقابت‌ها 5 نفر در بخش آقایان در رشته‌های حفظ کل و ۲۰جزء، قرائت، ترتیل و اذان موفق به راهیابی به این دوره از مسابقات شدند.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسابقات قرآن اوقاف یکی از مهم‌ترین مسابقات قرآنی کشور بوده که هر ساله نفرات برتر آن به مسابقات بین‌المللی راه پیدا می‌کنند. امسال به دلیل شیوع کرونا شرایط خاصی در این دوره حاکم بود که این امر موجب کاهش تعداد متسابقین شد، اما از طرفی سطح کیفی مسابقات افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha