شهادت سردار فخری‌زاده ماهیت پلید استکبار جهانی را آشکار کرد
کد خبر: 3938020
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

شهادت سردار فخری‌زاده ماهیت پلید استکبار جهانی را آشکار کرد

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن عترت(ع) مازندران در محکومیت ترور شهید محسن فخری‌زاده در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر پرده از چهره ضد انسانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب ددمنش آن با به شهادت رساندن یکی از دانشمندان هسته‌ای برجسته کشورمان سردار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده برداشته شد و ماهیت پلید آنان برای جهانیان بیش از پیش آشکار شد.

شهادت سردار فخری‌زاده ماهیت پلید استکبار جهانی را آشکار کردبه گزارش ایکنا از مازندران، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن عترت(ع) مازندران در محکومیت ترور دانشمند مجاهد شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«پی شهادت مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(23 / احزاب)

از ميان مؤمنان مردانى‏‌اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در همين انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.

شکست‌های پی‌درپی و متعدد دشمنان امت اسلامی، بار دیگر دستان دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن کریم را، به خون عزیزی فرهیخته و جان برکف در جهت اعتلای اسلام ناب محمدی، آغشته گردانید؛ و بار دیگر پرده از چهره ضد انسانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب ددمنش آن همچون رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی و اعوان و انصار وابسته آنان با به شهادت رساندن یکی از دانشمندان هسته‌ای برجسته کشورمان سردار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده برداشته شد و ماهیت پلید آنان برای جهانیان بیش از پیش آشکار شد.

قطعاً شهادت این عزیز ولایتمدار و سرباز انقلاب جهانی اسلامی فصل نوینی را در به ثمر رسیدن این حرکت عظیم تا برقراری حکومت قائم آل محمد (روحی له الفدا) با پرچم‌داری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به همراه خواهد داشت.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن عترت(ع) استان مازندران با تبریک و تسلیت شهادت این عزیز به پیشگاه امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) و خانواده محترم آن شهید گرانقدر، ضمن ابراز همدردی با ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی، با آرمان‌های بلند این شهید ولایتمدار تجدید میثاق کرده و تحت فرمان مقام عظمای ولایت، آماده‌تر از گذشته در ادامه راه این شهید عزیز و دیگر شهیدان به خون غلطیده نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام آمادگی می‌کند.

...وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ و كسانى كه ستم كرده‏ اند به زودى خواهند دانست به كدام بازگشتگاه برخواهند گشت( 227 / شعرا)

امید است خداوند متعال توفیقات روز افزون خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و عترت علیه اسلام را به ما عطا فرماید. انشاالله»

انتهای پیام
captcha