تقدیر مسئول دارالقرآن‌الکریم مازندران از عوامل اجرایی جشنواره تلاوت مجلسی
کد خبر: 3937623
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

تقدیر مسئول دارالقرآن‌الکریم مازندران از عوامل اجرایی جشنواره تلاوت مجلسی

مسئول دارالقرآن‌الکریم استان و رئیس هیئت‌داوران پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران با صدور پیامی از عوامل اجرایی این جشنواره تقدیر کرد.

پیام تقدیر مسئول دارالقرآن الکریم از عوامل اجرایی جشنواره تلاوت مجلسیبه گزارش ایکنا از مازندران، سعید قربانی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در پیامی از شرکت‌کنندگان و عوامل اجرایی برگزارکننده پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مازندران، تقدیر کرد. متن پیام به این شرح است:

«جوان زنده و با نشاط، پر امید و پاکدامن، می‌تواند یک تاریخ را بیمه کند. (مقام معظم رهبری) 

خدای سبحان را در نهایت خضوع و فروتنی در مقابل عظمت بیکران سر تعظیم فرود می‌آوریم و شاکر زحمات و خدمات بی‌دریغ همه‌ عزیزان شرکت‌کننده در جشنواره تلاوت‌های مجلسی و انتخاب برترین قاریان مازندران با آرای مردمی که برای نخستین بار، با همت، تلاش و تشریک مساعی پرسنل خدوم و زحمتکش صداوسیمای استان به‌صورت زنده برای علاقه‌مندان پوشش داده شده است، می‌باشم.

به‌ویژه از جوانان با آتیه و پرشور، نام آشنا و جویای نام استان قرآنی محور مازندران و نیز مسئولان و عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران این رزمایش معنوی به نوبه خود، تشکر و قدردانی کرده و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم با ارسال این پیام به‌منظور ابراز ارادت و اظهار تشویق نسبت به ادامه‌ کار و فعالیت‌های قرآنی و بهتر این مسابقات در آینده، به نوبه خود، سهمی در این برنامه ارزشمند ادا کرده باشم.

امید است همواره گام‌های موفق و سازنده‌تری در سنگر احیا و نشر معارف قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تحت توجهات حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه‌ الشریف بردارید. آمین یا رب العالمین»

انتهای پیام
captcha