پیروزی اسلام؛ وعده قطعی الهی
کد خبر: 3932183
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
در بیانیه اتحادیه قرآنی مازندران تاکید شد؛

پیروزی اسلام؛ وعده قطعی الهی

اتحادیه موسسات و تشکّل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) مازندران، پیروزی اسلام ناب محمدی(ص) را وعده قطعی الهی دانست و ضمن هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) خواستار ایستادگی و اتحاد مسلمانان جهان اسلام علیه جریان کفر جهانی است.

پیروزی اسلام؛ وعده قطعی الهیبه گزارش ایکنا از مازندران، اتحادیه موسسات و تشکّل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان مازندران بیانیه‌ای در محکومیت اقدام وقیحانه و سخیف رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) صادر و به این خبرگزاری ارسال شده که در ادامه نقل می‌شود.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿۸﴾ هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ﴿٩﴾ ؛ آن‌ها می‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند، ولی خدا نور خود را کامل می‏کند هر چند کافران خوش نداشته باشند! او كسي است كه رسول خود را با هدايت و دين حق فرستاد تا او را بر همه اديان غالب سازد، هر چند مشركان كراهت داشته باشند. (سوره مبارکه صف آیات ۸ و ٩)

تاریخ اسلام، تحقق آیه هشتم و نهم سوره مبارکه صف و سایر آیات قرآن کریم را به اثبات رسانده است، زیرا با اینکه دشمن از طریقِ استهزا و اذیّت و شکنجه، محاصره اقتصادى و اجتماعى، تحمیل جنگ‌ها، توطئه‌هاى داخلى منافقان، ایجاد تفرقه میان مسلمانان، به راه انداختن جنگ‌هاى صلیبى، ترویج فحشا و منکرات، استعمار نظامى و سیاسى لحظه‌اى کوتاهى نکرده، ولى اسلام ناب محمدی(ص) روز به روز توسعه پیدا کرده است.

حضرت على(ع) فرمود: «فو الذى نفسى بیده حتى لا تبقى قریة الا و ینادى فی‌ها بشهادة ان لا اله الا الله بکرة و عشیا؛ به خداوندى که جانم در دست اوست، هیچ شهر و روستایى‌باقى نمى‌ماند مگر آن که هر صبح و شام صداى اذان و شهادتین در آن شنیده خواهد شد.»

با این وعده‌های الهی پیروزی اسلام ناب محمدی(ص) قطعی است. اتحادیه موسسات و تشکّل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت(ع) مازندران به نمایندگی از طرف فعالان این نهاد مردمی قرآن و عترت(ع)؛ هتک حرمت پیامبر اسلام را محکوم کرده و خواستار ایستادگی و اتحاد مسلمانان جهان اسلام علیه جریان کفر جهانی است که با هوشیاری و پیروی از مقام معظم رهبری و گوش به فرمان در مسیر راهبردی ترویج آموزه‌های قرآن و عترت (ع) همچون گذشته آماده دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) هستند.



انتهای پیام
captcha