اعلام انزجار جامعه قرآنی هرمزگان از هتک حرمت پیامبر اسلام(ص)
کد خبر: 3932107
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

اعلام انزجار جامعه قرآنی هرمزگان از هتک حرمت پیامبر اسلام(ص)

جامعه قرآنی هرمزگان اعم از شیعه و سنی با صدور بیانیه‌ای از هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) و حمایت رئیس‌جمهور این کشور از این اقدام شنیع، اعلام انزجار کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جامعه قرآنی استان اعم از شیعه و سنی با صدور بیانیه‌ای از حرکت بزدلانه دروغ‌گویان و مدعیان صلح و دوستی در فرانسه و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام انزجار کردند. در متن این بیانیه آمده است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

قالَ اللهُ الحَكيمُ في‌ كِتابهِ الكَريمِ: «وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِينَ»

به‌ یقین دشمنان قسم‌خورده اسلام از پیشرفت روزافزون مسلمین و گرویدن خیل عظیمی از حقیقت‌جویان عالم به دین مبین اسلام در هراسند که حرکت بزدلانه، غیرمنطقی و موهون نشریه فرانسوی به یکی از اصلی‌ترین مشترکات مسلمانان جهان، بیانگر این ترس و احساس خطر کردن است.

اما بی‌شک همه آزادی‌خواهان جهان، نیک می‌دانند که پیامبر گرامی اسلام(ص) پیام‌آور مهر و رحمت بوده که هتک حرمت به ساحت مقدس ایشان را برنمی‌تابند. البته این کار احمقانه نشریه شارلی ابدو، نقاب از صورت زشت و واقعی اربابان احمق و بی‌بنیه خود برمی‌دارد تا غرب و شرق عالم، چهره پرمدعای آن‌ها را بهتر بشناسند.

جامعه قرآنی استان هرمزگان اعم از شیعه و سنی در هفته وحدت و همدلی با اعلام انزجار از حرکت بزدلانه دروغ‌گویان و مدعیان صلح و دوستی بیان می‌کند: عشق به پیامبر اسلام(ص) در ما رخنه کرده و جان‌های زیادی فدای وجود ذی‌وجود و مبارک ایشان خواهد بود».

انتهای پیام
captcha