محرومیت‌زدایی از جامعه؛ رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت
کد خبر: 3924535
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

محرومیت‌زدایی از جامعه؛ رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت، محرومیت‌زدایی از جامعه است، تصریح کرد: هر آنچه در مجموعه سپاه وجود دارد تماما متعلق به مردم و نیازمندان است چرا که مردم صاحبان اصلی و سرمایه‌های این نظام هستند.

محرومیت‌زدایی از جامعه؛ رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمتبه گزارش ایکنا از مازندران سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در حاشیه مراسم افتتاح خانه محروم در روستای التپه بهشهر با بیان اینکه نداشتن سرپناه مناسب برای روستاییان یکی از معضلاتی است که ساکنان روستا‌های محروم با آن مواجه هستند؛ اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عنایت مقام معظم رهبری، شاهد افتتاح دو خانه محروم در روستای التپه و حسین آباد در زیر بنایی به متراژ ۶۰ متر مربع بودیم.

وی اعتبار صرف شده برای ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان مازندران را ۴۴۰ میلیارد ریال در ۱۴۲ طرح عنوان کرد و افزود: سهم ساخت این پروژه‌ها در شهرستان بهشهر بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال می‌باشد که با کمک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی انجام شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت، محرومیت زدایی از جامعه است، تصریح کرد: هر آنچه در مجموعه سپاه وجود دارد تماما متعلق به مردم و نیازمندان است چرا که مردم صاحبان اصلی و سرمایه‌های این نظام هستند و قطعا کمک به آنها، باعث دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان این انقلاب هستند، افزود: به حول قوه الهی تا پایان سال، طی تفاهم نامه‌ای که فیمابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی منعقد شد شاهد افتتاح و بهره برداری ساخت خانه‌های محروم خواهیم بود و بخشی از این پروژه‌ها در حوزه اشتغال به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلمی گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان و ایثار گران دفاع مقدس، بازگشایی نمایشگاه‌ها با موضوع هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‎‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلات، ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم و کم برخوردار از مهمترین برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

ساخت و افتتاح دو واحد خانه محروم؛ ساخت دو واحد مخزن ۶ هزار لیتری که مجموعا ۱۲ هزار لیتر و سازماندهی گلزار شهدا از جمله پروژه‌هایی بود که در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران در شهرستان بهشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
captcha