تجلیل از ایثارگران ورزشکار مازندران در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3924042
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

تجلیل از ایثارگران ورزشکار مازندران در هفته دفاع مقدس

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلای مازندران، گفت: از سوی کمیته ورزش و جونان از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران تجلیل می‌شود.

تجلیل از ایثارگران ورزشکار مازندران در هفته دفاع مقدسکاظم غفارپور، مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند از سوی کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران بیان کرد: رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ما در این هفته است. تور دوچرخه‌سواری نیز در هفته دفاع مقدس از غرب تا شرق رامسر تا گلوگاه را رکاب می‌زنند که در بین راه با خانواده شهدای دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان بزرگوار دیدار می‌کنند.

غفارپور بیان کرد: تجدید پیمان و تجدید آرمان با شهدا، رزمندگان و ایثارگران ورزشکار دفاع مقدس با حضور آیت‌الله لایینی نماینده، ولی فقیه، ریاست ورزش و جوانان استان و بسیجیان ورزشکار در هفته دفاع مقدس در بیت معظم له برگزار می‌شود. تا کنون سه برنامه شاخص از برنامه‌های دفاع مقدس را برگزار کرده‌ایم و دو مرحله والیبال ساحلی در تیرماه به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

وی افزود: یک مرحله تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی نیز با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهریورماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران روز گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات مرحله اول به میزبانی شهرستان نوشهر و روز گذشته با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.

غفارپور ادامه داد: مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر و بالای ۱۴ سال شهرستان بابلسر برگزاری و در رده سنی بالای ۱۴ سال حائز رتبه برتر شد. در پایان اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران از خانواده شهدا و رزمندگان ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران گفت: با توجه به اینکه امسال ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم؛ کمیته ورزشی دفاع مقدس با ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران و دبیری ورزش بسیج سپاه کربلا تشکیل شد.

انتهای پیام
captcha