لزوم پیشگامی خیران سوادکوهی در محرومیت‌زدایی از این شهرستان
کد خبر: 3922324
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

لزوم پیشگامی خیران سوادکوهی در محرومیت‌زدایی از این شهرستان

سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: با توجه به محرومیت این منطقه از خیران انتظار داریم در محرومیت‌زدایی از این شهرستان پیشگام شوند.

خیرین سوادکوهی در محرومیت‌زدایی این شهرستان پیشگام شوندعلیرضا عابدی، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: سوادکوه شمالی دارای ۴۲ روستاست و یک هزار و ۲۵۱ خانوار به تعداد ۲ هزار و ۸۰ نفر تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) سوادکوه شمالی درصدد تامین جهیزیه هشت نوعروس است و برای تهیه هر چه بیشتر لوازم زندگی این افراد نیازمند یاری خیران است.

عابدی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل ارائه آموزش‌های دانش‌آموزان به‌صورت مجازی خانواده‌های تحت پوشش این شهرستان نیاز به موبایل، تبلت و لوازم‌التحریر دارند، اما هیچ اعتباری برای تامین اینگونه نیاز‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سوادکوه شمالی در منطقه محروم استان واقع شده است از خیران نیک‌اندیش سوادکوهی که در سراسر کشور مقیم هستند انتظار داریم برای کمک به محرومیت‌زدایی از شهرستان خود پیشگام شوند.

سرپرست کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه شماره کارت دریافت کمک‌های نقدی ۱۸۴۶ ۵۰۱۵ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ است، گفت: این شهرستان دارای ۲۰ دانشجو، ۲۶ مستأجر، ۸۷ بیمار زمینگیر و ۱۲۷ دانش‌آموز تحت پوشش است.

انتهای پیام
captcha