رشد ۱۶۲ درصدی مشارکت خیرین چالوسی در طرح اکرام ایتام
کد خبر: 3909755
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

رشد ۱۶۲ درصدی مشارکت خیرین چالوسی در طرح اکرام ایتام

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مساعدت حامیان نیکوکار به ایتام و فرزندان طرح محسنین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۶۲ درصدی مشارکت خیرین چالوسی در طرح اکرام ایتامبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد قمی، رئیس کمیته امداد چالوس، امروز، 21 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان با دریافت شماره کارت‌ بانکی اختصاصی وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

وی افزود: حامیان می‌توانند با تقبل حداقل ۱۰ هزار تومان به صورت ماهانه حمایت یک یا چند نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را عهده دار و از برکات این کار ارزشمند بهره‌مند شوند. از ابتدای سالجاری تاکنون حامیان ۳۶۲ میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین مساعدت کردند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۲ درصد رشد داشتند.

رئیس کمیته امداد چالوس تصریح کرد: 2 هزار و ۶۵۸ حامی نیکوکار در این شهرستان حمایت ۱۱۰ نفر از ایتام و ۲۴۵ فرزند طرح محسنین را بر عهده دارند.

یادآور می‌شود که در شهرستان چالوس 2 هزار و ۵۰۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha