توجه به رویکرد پژوهشی ـ اجرایی در مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری
کد خبر: 3902637
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

توجه به رویکرد پژوهشی ـ اجرایی در مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با اعضای مؤسسه فرهنگی ـ پژوهشی پیامبر اعظم(ص) ساری، گفت: در امور علمی، این مؤسسه صرفاً پژوهشی عمل نکند بلکه باید تولید فکر همراه با اجرای پژوهش صورت گیرد.

1به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر دیروز، 12 خردادماه در نشست با اعضای مؤسسه فرهنگی ـ پژوهشی پیامبر اعظم(ص) ساری، گفت: رابطه عمیق بین مسئولان با مردم و ارائه خدمات بی‌منت به مردم  از اهداف والای امام راحل است.

وی با بیان اینکه وجود رابطه عمیق و صمیمی بین مردم و مسئولان موجب کارآمدی نظام می‌شود، افزود: دارا بودن ولایت مطلقه فقیه، خودباوری امام، باور کردن مردم، سه باور و شاخص امام رحمت‌الله بود که موجب ظهور و بروز انقلاب عظیم اسلامی شد.

امام جمعه مازندران رسوخ شبکه فساد در ایران را در سایه حمایت شبکه‌های معاند اسلام و قرآن دانست و تصریح کرد: تمامی فساد‌هایی که در سال‌های اخیر در ایران اسلامی رقم خورد سازمان یافته از سوی شبکه‌ها و تشکیلات استکبار جهانی و اعیادی آنان است که هدفشان ناکارآمد نشان دادن نظام و بی‌اعتمادی مردم به نظام مقدس اسلامی است.

محمدی لائینی تولید فکر همراه با اجرا از سوی مؤسسه پیامبر اعظم(ص) را از اولویت کار این مؤسسه دانست و گفت: در امور علمی مؤسسه پیامبر اعظم صرفاً پژوهشی عمل نکند بلکه باید تولید فکر همراه با اجرای پژوهش صورت گیرد.

یادآور می‌شود، در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی، مسئول مؤسسه فرهنگی پژوهشی پیامبر(ص) گزارشی از عملکرد این مؤسسه ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha