۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود
کد خبر: 3896569
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شعبه لرستان از توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی از سوی این ستاد به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان خبر داد.

مصاحبهکوروش خسروی، مسئول شعبه ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه که به‌دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شده است، گفت: به‌منظور کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در مجموع یک میلیون بسته مواد غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کشور تهیه شده که 25 هزار بسته معیشتی از سوی این ستاد به استان لرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که این بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب‌گوجه، نخود و لوبیا هستند که به‌زودی توزیع آن‌ها بین نیازمندان آغاز خواهد شد، افزود: علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز به‌عنوان سفیر احسان و همدلی در لرستان به کمک نیازمندان شتافت.

خسروی با بیان این‌که افراد نیازمند از طریق هیئت‌های ورزشی و گروه‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان شناسایی و بسته‌های مواد غذایی بین آن‌ها توزیع می‌شود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شعبه لرستان قبل از این هم اقدام به توزیع دو هزار و دویست بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی کرده و در سیل اسفندماه سال گذشته نیز سه هزار بسته مواد غذایی به همراه مواد ضدعفونی بین سیل‌زدگان لرستان توزیع کرده است.

انتهای پیام
captcha