توزیع 1500 بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در ساری
کد خبر: 3896419
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

توزیع 1500 بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در ساری

رئیس ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از توزیع هزار و 500 بسته معیشتی «ضیافت همدلی» بین مددجویان این شهرستان خبر داد.

توزیع 1500 بسته معیشتی «ضیافت همدلی» در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‎‌الاسلام علی سلطانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری امروز 15 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در ساری اجرا شد.

سلطانی افزود: این رزمایش در دو مرحله اجرا می‌شود که مرحله نخست آن با حضور فرماندار ساری، مدیرکل اوقاف استان مازندران و با توزیع هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان آغاز شد.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی حدود 300 هزار تومان است و از محل نیات موقوفات مرتبط بوده و در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) بسته بندی و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری، گفت: مرحله دوم این رزمایش در اواسط ماه مبارک رمضان با توزیع 500 بسته معیشتی دیگر ادامه پیدا می کند.
وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه ساری از همه ظرفیت‌های موجود مانند هیئت‌امنای مساجد، امامزادگان، خیرین، متولیان موقوفات و واقفان خیراندیش در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر استفاده می‌کند.

انتهای پیام
captcha