ثبت وقف ۶ میلیارد ریالی در محمودآباد
کد خبر: 3894690
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

ثبت وقف ۶ میلیارد ریالی در محمودآباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد گفت: یک قطعه زمین به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با مساحت ۲۹۰ متر مربع در این شهرستان وقف شد.

ثبت وقف یک قطعه زمین ۶ میلیاردی در محمودآبادبهزاد صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: زمینی به مساحت ۲۹۰ متر مربع در محمود آباد توسط واقف خیراندیش حاج صادقعلی خلیلی وقف شد.

وی ارزش این موقوفه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: واقف خیراندیش زمین خود را جهت احداث مسجد و موسسه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه محمودآباد این وقف را نخستین موقوفه شهرستان در سال جاری دانست و تصریح کرد: وقف سنت حسنه و ماندگاری است که نام و یاد انسان را برای همیشه زنده نگه می‌دارد و برای جامعه خیر و برکت به دنبال خواهد داشت.

صادقی با بیان اینکه ترویج و گسترش فرهنگ وقف نیازمند همت بیشتر خیرین و مسئولان فرهنگی است، گفت: با توجه به شرایط کشور و اجرای رزمایش کمک مومنانه و ضیافت همدلی ایجاد وقف‌های جدید با نیات روز جامعه مانند کمک به نیازمندان ضرورت دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر مشاوران اداره اوقاف شهرستان محمود آباد تلاش کردند تا موقوفات در راستای نیازهای روز باشد و توصیه به خیران این است که در زمینه‌ فعالیت‌های قرآنی و برپایی مراسم شاد برای میلاد ائمه نیز  نیاز به موقوفه داریم.

 

انتهای پیام
captcha