فراخوان جشنواره کشوری خاطره نویسی «عهد جانانه» منتشر شد
کد خبر: 3892816
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

فراخوان جشنواره کشوری خاطره نویسی «عهد جانانه» منتشر شد

فراخوان جشنواره کشوری خاطره نویسی «عهد جانانه» از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منتشر شد.

فراخوان جشنواره کشوری خاطره نویسی «عهد جانانه» منتشر شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جشنواره خاطره‌ نویسی «عهد جانانه» را در سطح کشور برگزار می‌کند.

این جشنواره ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده و محورهای آن شامل خاطرات کادر درمان در مراکز درمانی و بهداشتی، خاطرات دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا، خاطرات دانشجویان از فعالیت‌های فرهنگی و جهادی، خاطرات کارکنان دانشجویان نظام سلامت در دوران بیماری، خاطرات خانواده کادر درمان در دوران شیوع بیماری  است.

مطابق فراخوان اعلام شده مهلت ارسال آثار ۲۰ اردیبهشت است. علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات خود را در محورهای یاد شده در فایل های متنی( pdf و docx) یا به صورت صوتی و تصویری با حداکثر حجم 80 مگابایت به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تحویل دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 09160953146 و 09359035159 تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام
captcha