اجرای مانور پدافند زیستی در بابلسر
کد خبر: 3892284
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

اجرای مانور پدافند زیستی در بابلسر

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر از برگزاری مانور پدافند زیستی در بابلسر خبر داد و گفت: پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر همچون هشت سال دفاع مقدس همگام مردم و دیگر اقشار جامعه در مبارزه با این جنگ بیولوژیکی در آماده باش است.

اجرای مانور پدافند زیستی در بابلسرسرهنگ رحمت‌الله مولا فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا شعبه مازندران، گفت: بیست و نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کردند که تا پای جان ایستاده‌اند.
وی افزود: سال‌ها است که از دوران هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، که در آن زمان بر اثر تحریم دشمن حتی قادر به تهیه سیم خاردار جهت استفاده در مناطق عملیاتی نبودیم، اما جوانانی عزم خود را جزم کرده و با دست خالی، بهتر است بگویم با حداقل امکانات جنگی با ایثار و فداکاری به مقابله با استکبار جهانی پرداختند و با دادن هزاران شهید، مجروح و جانباز، استکبار جهانی را در این جنگ فیزیکی به زانو در آوردند.
مولا با ارایه این مطلب که امسال به جای رژه پرسنل و کارکنان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در سطح شهر مانور پدافند زیستی را به اجرا در آورده و نسبت به ضدعفونی کردن شهر بابلسر اقدامات لازم را انجام دادیم ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی جامعه ایران که درگیر بحران کرونا ویروس شده است، پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر هم، چون زمان هشت سال دفاع مقدس همگام مردم و دیگر اقشار جامعه در حال آماده باش هست تا به مبارزه با این جنگ بیولوژیکی پرداخته، تا این بحران موجود در جامعه را ریشه کن کرده و وضعیت مملکت را به سوی آرامش سوق دهد.

اجرای مانور پدافند زیستی در بابلسر
فرمانده گروه پدافند هوایی شهید طرافتی بابلسر، گفت: مردم میهن اسلامی با توجه به نحوست این میهمان ناخوانده، در لباس پزشک، پرستار، دانشجو، کاسب، کارمند و دیگر اقشار مردمی، بسیجی وار با دفاعی مقدس‌تر آماده مبارزه این دشمن پنهان شدند و عده‌ای نیز خود جوش با تشکیل گروه‌های جهادی شبانه روز به مقابله با این ویروس پرداختند.
وی افزود: خوشبختانه همه دست به دست هم داده و تاکنون از پس این میهمان ناخوانده بر آمده و  این ملت با شکست کرونا حماسه‌ای دیگر در راه دارند.

انتهای پیام
captcha