اهدای ۲۵۰۰ بسته معیشتی وقفی به مددجویان مازندرانی
کد خبر: 3888973
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

اهدای ۲۵۰۰ بسته معیشتی وقفی به مددجویان مازندرانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تهیه ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از عایدات موقوفات استان در راستای طرح آستان مهربانی و افق بقاع متبرکه خبر داد.

اهدای ۲۵۰۰ بسته معیشتی وقفی به مددجویان مازندرانیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز 16 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت کمک و حمایت مددجویان، اظهار کرد: این اداره همه ساله در روز‌های پایانی سال با توجه به رسالت خود اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های مددجو می‌کند.
وی افزود: با توجه به روز‌هایی که ویروس منحوس کرونا به کسب و کار بسیاری از خانواده‌های مددجو صدمه وارد کرده، بسته‌های معیشتی در قالب طرح افق و طرح آستان مهربانی در سطح استان تهیه و توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بسته‌های معیشتی شامل؛ اقلام اساسی مردم از جمله ماکارونی، مرغ، گوشت، رب، برنج، حبوبات، اقلام بهداشتی و... است.
حیدری خدمت به مردم و کمک به همنوعان را نمودی از رفتار دینی و انسانی برشمرد و افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از عواید موقوفات توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهر‌های مازندران و مدیران بقاع متبرکه استان به همراه جمعی از خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha