توزیع 12 هزار بسته محلول ضدعفونی‌کننده در آمل
کد خبر: 3888208
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

توزیع 12 هزار بسته محلول ضدعفونی‌کننده در آمل

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل گفت: ۱۲ هزار قوطی محلول ضدعفونی از سوی خادمین امامزاده ابراهیم(ع) آمل و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تهیه و توزیع شده است.

توزیع 12000 قوطی محلول ضدعفونی‌کننده در آملبه گزارش ایکنا از مازندران، علی فلاح، مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل، امروز 11 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه تولید محلول به همت هیئت امناء امامزاده ابراهیم(ع) و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) آمل راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته سلامت از اقدامات خیرین شهرستان آمل است، افزود: این بسته شامل؛ محلول ضدعفونی دست، دستکش لاتکس، ماسک قابل شستشو است که بین مردم و کادر درمانی توزیع می‌شود.
مدیر اجرایی امام زاده ابراهیم(ع) آمل تصریح کرد: کارگاه تولید محلول نیز به همت خادمین امامزاده ابراهیم(ع) آمل و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) راه‌اندازی و تا الان تعداد ۱۲ هزار قوطی محلول تهیه و توزیع شده که تا چند روز آینده به تعداد ۲۰ هزار عدد نیز خواهد رسید.
فلاح با اشاره به اینکه جزو نخستین نفراتی در سطح امامزادگان استان بودیم که با کمک خادمین اقدام به تولید ماسک کردیم، افزود: از محل بودجه داخلی و کمک خیرین توانستیم در مرحله اول ماسک را آماده و در اواخر سال گذشته بین مردم توزیع کنیم.
وی با بیان اینکه، مواد اولیه برای تولید ماسک در اختیار داریم و آماده تولید هزاران ماسک دیگر هستیم.

انتهای پیام
captcha