برخورد قانونی با مخلان آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال
کد خبر: 3885885
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

برخورد قانونی با مخلان آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه خطرناک برای مردم مزاحمت و ناامنی ایجاد کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت موجود بیماری ناشی از ویروس کرونا و امکان بروز شرایط بحرانی، خوشبختانه با همکاری مردم در کاهش ترددها و تجمعات در سطح استان فارس به یک شرایط مطلوبی رسیدیم که به نوبه خود از مردم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینكه عمل به پویش همگانی ماندن در خانه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قطعاً در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال نیز مفید و موثر خواهد بود، افزود: پلیس با افرادی که بخواهند با ایجاد سر و صدا یا پرتاب مواد محترقه خطرناک برای مردم مزاحمت و ناامنی ایجاد کنند، برخورد قانونی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه بیش از یك میلیون انواع مواد محترقه توسط مأموران انتظامی استان كشف شده است، گفت: در این خصوص 14 متهم دستگیر شده‌اند.

حبیبی با تصریح اینكه به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم که از هر گونه تجمع برای آتش‌بازی خودداری کنند زیرا این تجمعات انتشار سریع ویروس کرونا را به دنبال خواهد داشت، افزود: خانواده‌ها مراقبت کنند با آتش‌بازی و استفاده از مواد محترقه جان فرزندانشان به خطر نیفتد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در رابطه با مشروبات الكلی تقلبی، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 8 تن از عاملان اصلی تولید و توزیع‌كننده مشروبات الكلی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس از شهروندان خواست هر گونه اطلاع از فعالیت این‌گونه افراد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

حبیبی با بیان اینكه در سال جاری 51 تن انواع مواد مخدر كشف شده است، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل، 16 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون، 400 میلیارد تومان كالای قاچاق در سطح استان كشف شده است كه افزایش 9 درصدی را نشان می دهد.

رشد 50 درصدی ورودی پرونده‌های پلیس فتا و رشد 40 درصدی کشفیات جرایم طی سال جاری در فضای سایبری نسبت به مدت مشابه سال قبل از دیگر نكات مهمی بود كه فرمانده انتظامی استان فارس در این نشست خبری به آن اشاره كرد.

انتهای پیام
captcha