اقامه نماز جمعه کرمان منوط به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کروناست
کد خبر: 3882857
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

اقامه نماز جمعه کرمان منوط به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کروناست

سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان گفت: اقامه نماز جمعه این هفته منوط به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا ویروس است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، حجت‌الاسلام سید‌محمد جعفری، سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان امروز سه‌شنبه، 13 اسفندماه گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در جامعه و شیوع ویروس کرونا در کشور تصمیم‌گیری در ارتباط با برگزاری نماز جمعه به عهده ستاد ملی پیشگیری از کرونا ویروس است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با وجودی که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آئین عبادی سیاسی جمعه اندیشیده شده بود پیرو درخواست ستاد مبارزه با کرونا نماز جمعه در سراسر استان کرمان لغو شد، افزود: برگزاری نماز جمعه این هفته نیز منوط به تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا ویروس است.

سرپرست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه وضعیت را به ستاد ملی پیشگیری از کرونا ویروس اعلام می‌کند، بیان کرد: در تهران و به‌صورت ملی برای این مهم تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در ارتباط با اقامه نمازهای جماعت در مساجد سراسر استان کرمان، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این مورد به عهده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نبوده اما در استان کرمان در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha