تشکیل شورای راهبردی قرآن در مازندران
کد خبر: 3880802
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

تشکیل شورای راهبردی قرآن در مازندران

رئیس دفتر و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: تشکیل شورای راهبردی قرآن و عترت(ع) اولین شورای راهبردی نماینده ولی فقیه در مازندران است که همه داشته‌های قرآنی استان را از غرب تا شرق در کنار هم قرار خواهد داد.

تشکیل شورای راهبردی قرآن در مازندرانحجت‌الاسلام روح الله اسدی، رئیس دفتر و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: موضوع راه‌اندازی شوراهای راهبردی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در حوزه‌های مختلف، اقتصاد، سیاست و فرهنگ در دستور کار قرار دارد اما به جهت اهمیت و ضرورت اولین شورای راهبردی در این دفتر، شکل‌گیری شورای راهبردی قرآن و عترت(ع) بود که اولین جلسه آن در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد و به دنبال آن با برگزاری گردهمایی 400 فعال قرآنی کار دنبال شد.
وی افزود: تمام توان قرآنی در استان را دخیل می‌کنیم تا فضای استان به سمت و سویی رود که قرآن جدی‌تر دیده شود.
اسدی با بیان اینکه، جریان‌سازی قرآنی از اهداف و برنامه دفتر نماینده ولی فقیه در استان است، تصریح کرد: موضوعات کلان قرآنی و برای رسیدن به دستاوردهای خوب در گروه قرآن نیازمند همکاری و هم‌افزایی همه مجامع قرآنی است.
وی با بیان اینکه، شورای راهبردی نقش هماهنگی فعالیت‌های قرآنی را برای برای اقدامات کلان بر عهده دارد، افزود: نماینده ولی فقیه در مازندران هم قرار است تلاش دارد با ایجاد هم‌افزایی میان فعالان قرآنی استان بتواند جریان قرآنی ایجاد کند تا به اهداف کلان قرآنی دست یابد.
رئیس دفتر و مشاور عالی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه، در فتنه‌ها روی آوردن به قرآن نجات‌بخش است، گفت: هر چه زودتر جلسات قرآنی را شکل خواهیم داد و همه داشته‌های قرآنی استان را از غرب تا شرق در کنار هم قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: شورای راهبردی در دفتر نماینده ولی فقیه قرار دارد و متشکل از همه فعالان قرآنی است.
اسدی بیان کرد: ما در کارگروه قرآن و عترت به دنبال هم‌افزایی قرآنی هستیم و مدیریت کلان قرآنی وقتی شکل می‌گیرد که بتواند مسائل و مشکلات قرآنیان را رفع کند.

 

انتهای پیام
captcha