نگاه ملی به انتخابات مجلس حاکم شود
کد خبر: 3878634
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶

نگاه ملی به انتخابات مجلس حاکم شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس، نماد قدرت ملت است و در انتخابات مجلس، فرد مطرح نیست و باید نگاه ملی حاکم باشد.

نگاه ملی به انتخابات مجلس حاکم شودبه گزارش خبرگزاری ایکنا از مازندران، آیت‌الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز ۲۴ بهمن‌ماه در دیدار صمیمی با فعالان رسانه شهرستان بابل با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هر چقدر مردم در انتخابات با دقت بیشتری انتخاب کنند تا افرادی که در مجلس ورود پیدا می‌کنند افرادی قوی و شجاع و پایبند به خون شهدا باشند خانه ملت قوی‌تر عمل خواهد کرد و تصمیمات آنان در بحث قانون‌گذاری در جامعه تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
وی افزود: مردم باید در انتخاب اصلح دقت کنند تا افرادی که به خانه ملت راه می‌یابند افراد قوی و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

مدرس سطح عالی حوزه علمیه قم، تصریح کرد: نباید افرادی به خانه ملت راه یابند که قدرت بیشتری دارند و یا برای تبلیغات هزینه بیشتری کردند و با پول رای مردم را خریداری و یا با عوام فریبی مردم حاشیه‌نشین و روستا‌ها را فریب دهند.

وی افزود: مردم باید آگاهانه و بدون تحت تاثیر قرار گرفتن در جناح خاص و یا اثرات تبلیغات سوء، افراد شایسته را برای مجلس انتخاب کنند تا نماینده مجلس بتواند در همه سیاست‌های نظام به نحو احسن قانونگذاری و بدون وابستگی به جناح خاصی و به دور از تعلقات شخصی تصمیم‌گیری کند.

توکل با بیان اینکه، توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن در کشور برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب در گام دوم انقلاب بی‌نتیجه مانده است، بیان کرد: ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب توانست با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کند و در حال حاضر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زخمی‌تر از گذشته در صحنه انتخابات به میدان آمده‌اند تا این نظام را در هم بشکنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره به دلیل شرایط خاص منطقه بسیار حساس بوده است و باید اصلح‌ترین افراد وارد مجلس شوند.

مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه، مجلس، نماد قدرت ملت است و در انتخابات مجلس فرد مطرح نیست و باید نگاه ملی حاکم باشد، اظهار کرد: باید عزت نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و همان طور که پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب ایران موجب تحول بنیادین در منطقه شد امروز نیز باید با مجلس قوی و شجاع وارد میدان شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش در مورد برگزاری کنسرت موسیقی، گفت: ما با شادی مخالف نیستیم و دوست داریم جوانان و فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این ملت هستند افراد شاد و پویا و با نشاط باشند بلکه با نفس عمل آلوده کردن شادی مردم با آثار لهو و لعب مخالف هستیم.

توکل با تأکید بر اینکه باید در اجرای برنامه‌هایی این چنینی با نظارت دقیق ارشاد عزت جامعه حفظ شود، گفت: نباید خدای ناکرده شادی باعث از بین بردن حرمتی در جامعه شود تا برخی‌ها با اسم فضای با نشاط برای جامعه باعث شکستن هنجار‌های جامعه شوند و به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام
captcha