برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در ساری
کد خبر: 3877413
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در ساری

معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران، از برگزاری ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت هفتم اسفندماه در ساری خبر داد.

برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، روفیا مجیدی، معاون دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران، امروز ۱۹ بهمن‌ماه در سومین جلسه هماهنگی جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در اداره کل حفظ آثار برگزار شد، با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: کشور ما با شهادت این سردار حاج قاسم سلیمانی پشتوانه خیلی قوی در حوزه مقاومت را از دست داد و ایشان جزو تئوریسین‌های نخبه بوده و برنامه‌های هفته زن با محوریت این شهید در استان برگزار خواهد شد.

وی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن، از برگزاری ششمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان خبر داد و افزود: این جشنواره همزمان با ولادت بی‌بی دو عالم به صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، اما در مازندارن هفتم اسفند برگزار می‌شود.

مجیدی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جشنواره تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان شهدایی است که امنیت کشور را مدیون خون آن‌ها هستیم، تصریح کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا وظیفه ما است.

وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان نمونه استان به مناسبت هفته زن خبر داد و گفت: این مراسم در سه محور بانوان نمونه، کارمندان نمونه و مشاورین امور بانوان نمونه در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن برنامه ریزی استانداری مازندران برگزار می‌شود
در ادامه، گلی کهنسال کلکناری، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زن در دفاع مقدس مازندران، با تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: ایشان از بانوان نمونه صدر اسلام بوده و همه فرزندان ایشان در خط ولایت ماندند و به شهادت رسیدند.
وی از برگزاری ششمین دوره جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران خبر داد و افزود: این جشنواره به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت ملی و بین المللی در کشور‌های اسلامی برگزار می‌شود.
کهنسال گفت: این مراسم که در مازندران روز هفتم اسفندماه در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار میشود، از ۲۰۰ مادر، همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم تجلیل بعمل میآید.
وی عنوان کرد: این برنامه با مشارکت دستگاه‌های استان همراه با سخنرانی، خاطره گویی مادران شهدا و برنامه‌های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha