ارسال ۶ محموله کفش به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3876961
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

ارسال ۶ محموله کفش به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ رئیس هیئت مدیره شرکت کفش ملی از ارسال ۲۰ هزار زوج چکمه و شش محموله انواع کفش و چکمه برای سیلزدگان شمال، غرب و شرق کشور خبر داد.

ارسال شش محموله انواع کفش به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستانعلیرضا موثقی، رئیس هیئت مدیره شرکت کفش ملی روز گذشته ۱۶ بهمن‌ماه، در حاشیه، افتتاح فروشگاه میدان امام ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، درباره کمک‌های گروه صنعتی ملی به سیلزدگان و هموطنان مناطق محروم، گفت: ما امسال با دو مرحله سیل روبرو بودیم یکی سیل گرگان و گنبد، لرستان و خوزستان در ابتدای سال و دیگری سیل اخیر در مناطق سیستان و بلوچستان بود، با توجه به اینکه ارسال جنس به خاطر تعطیلی باربری‌ها در ابتدای سال سخت بود، اما با پیگیری‌ها و سیاستگزاری‌های ویژه مدیرعامل گروه صنعتی ملی ۲۰ هزار جفت چکمه به استان‌های سیلزده ارسال شد.
وی ادامه داد: در سیل اخیر سیستان و بلوچستان نیز شش محموله از انواع پاپوش در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف، برای هموطنان عزیزمان در کنارک، فنوج، نیکشهر، چابهار و... ارسال شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت کفش ملی، تصریح کرد: در ارسال چکمه‌ها و کفش‌ها به مناطق سیلزده، مقام عالی وزارت رفاه، هیئت مدیره صندوق بازنشستگی و مدیر عامل گروه صنعتی ملی، در راستای مسئولیت اجتماعی، دغدغه‌مند بودند و نسبت به انجام کمک‌ها به هموطنان خسارت دیده تاکید داشتند.
دغدغه‌مندی گروه صنعتی ملی در حوزه مسئولیت اجتماعی
وی افزود: همکارانم در شرکت‌های زیر مجموعه گروه صنعتی ملی در حوزه مسئولیت اجتماعی دغدغه‌های ویژه‌ای دارند و مطمئن باشید که اگر خدای ناکرده مشکلی غیرمترقبه در هر جای کشور برای هموطنان ما حادث شود، علی رغم همه مشکلات، همه توان خود را برای کمک به اقشار آسیب‌دیده بسیج خواهند کرد.
رئیس هیئت مدیره کفش ملی، اظهار کرد: گروه صنعتی ملی، که کفش ملی زیرمجموعه آن قرار دارد با توجه به سیاست‌گزاری‌های جدیدی که داشته، بیشتر به دنبال ارتقای کیفیت و افزایش ارایه خدمات خود با زیاد کردن تعداد فروشگاه‌های کفش ملی در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت و بروزرسانی مدل کفش‌ها از اهداف کفش ملی تعریف شده است، تصریح کرد: در گذشته کفش ملی را فقط از لحاظ استحکام زبانزد بود، اما از لحاظ زیبایی و ظرافت جایگاه خوبی نداشت و این یکی از دلایلی بود که در فروش کفش ملی تاثیر منفی داشت، ولی امروز شاهد این هستیم که مدل‌های موجود در کفش ملی با بهترین برند‌های دنیا قابلیت رقابت دارد.
موثقی ادامه داد: فروش کفش ملی در سال جاری نسبت مشابه به سال گذشته تا به امروز حدود ۳۰ هزار زوج بیشتر شده که این موضوع بیانگر آن است که در هدف‌گذاری بسیار دقیق عمل شده، هرچند که با نقطه ایده آل فاصله داریم.
وی افزود: اگر کفش ملی در سال ۹۵ زیان ده و در آستانه تعطیلی و ورشکستگی بود، اما آمار فروش شش ماهه سال ۹۸ سوددهی بیش از ۲۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد و این مهم مرهون تدابیر و تلاش‌های صادقانه گروه صنعتی ملی و همکاران بوده است.
وی با بیان اینکه استاندارد سرانه کفش در دنیا برای هر نفر سالانه دو نیم زوج است، افزود: ما حدود ۸۰ میلیون جمعیت داریم که سالانه ۲۰۰ میلیون زوج کفش برای جمعیت کشور ایران نیاز است.
رئیس هیئت مدیره کفش ملی با بیان اینکه، سیاست‌گذاری‌های بعدی گروه صنعتی ملی تسخیر بازا‌های منطقه‌ای است، گفت: استراتژی پنج ساله گروه صنعتی ملی اینست که، بتواند در عرصه بین‌الملل به ویژه در حوزه کشور‌های آسیای میانه تاثیرگزار عمل کند.
وی با بیان اینکه، در حال حاضر صادرات کفش ملی انجام نمی‌شود، افزود: در سال‌های نه چندان دور، کفش ملی به ۱۴ کشور صادرات داشت به گونه‌ای که پوتین ایمنی ارتش شوروی سابق را تولید می‌کرد، اما به دلایل مخلف و سوء مدیریت‌ها کفش ملی از اهداف واقعی خودش دور شد و تا مرحله تعطیلی پیش رفت، اما امروز شاهد این هستیم که این چرخ به دوباره به گردش درآمده است.

ارسال شش محموله انواع کفش به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

انتهای پیام
captcha