افتتاح پروژه‌های ۱۸ میلیارد تومانی اوقاف مازندران در دهه فجر
کد خبر: 3876804
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

افتتاح پروژه‌های ۱۸ میلیارد تومانی اوقاف مازندران در دهه فجر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۸ پروژه عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف استان به ارزش ۱۸ میلیارد تومان در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ میلیارد تومانی  اوقاف مازندران در دهه فجربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین اهداف انقلاب و دستاورد‌های والای آن برای اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران به حسب وظیفه ذاتی خود شرایط لازم را برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر مهیا کرده است.

وی با اشاره به حضور آحاد مردم و مسئولان در ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت ایام دهه فجر و مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، افزود: تبیین اهداف انقلاب، تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در برنامه‌های دهه فجر است.

مدیرکل اوقاف مازندران تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که امام خمینی‌(ره) بر آن تأکید داشته این بود که موقوفات باید به حالت وقفیت بازگشته و عمل به وقف شود و در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه با تلاش بی‌وقفه توانسته بسیاری از موقوفات را از دست متصرفین آزاد و به حالت وقف بازگرداند.

حیدری با اشاره به اینکه، ساختمان جدید امامزاده سیدعلی‌بن حمزه‌(ع) عباس‌آباد روز گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: شش پروژه شامل ضریح مطهر امامزاده جهان سیدرضا‌(ع) در محله شهرستان جویبار، دو ساختمان تجاری مسکونی موقوفه امیر مکرم در محمودآباد، ساختمان مسکونی موقوفه عذری خاکپور آمل و ساختمان مسکونی حاج کاظم بیگ بابل همزمان با دهه فجر امسال در مازندران مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی از کلنگ‌زنی ساختمان تجاری مسکونی ملا مهدی کفان آمل خبر داد و گفت: کلنگ محوطه‌سازی آستان مقدس امامزاده عبدالوافی‌(ع) کلارآباد عباس‌آباد بر زمین زده شد.

مدیرکل اوقاف مازندران ارزش کل پروژه‌های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه استان مازندران که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند و یا کلنگ‌زنی می‌شوند را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha