تأکید استاندار مازندران در تشکیل کارگروه قرآنی استانداری
کد خبر: 3875726
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

تأکید استاندار مازندران در تشکیل کارگروه قرآنی استانداری

گروه اجتماعی ــ استاندار مازندران تأکید کرد: چنانچه کارگروه قرآنی جزء کارگروه‌های ادغامی استانداری نباشد، این کارگروه به سرعت در استانداری تشکیل شود.

تأکید استاندار مازندران در تشکیل کارگروه قرآنی استانداریبه گزارش ایکنا از مازندران به مناسبت دهه فجر، نشست خبری احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، امروز ۱۲ بهمن‌ماه در ساری، برگزار شد.
در این نشست از سوی خبرنگار ایکنا، با بیان مقدمه‌ای درباره کاهش ۸۰ درصدی بودجه قرآنی سال ۹۹ در لایحه دولت و ادامه جنگجال درباره ادغام موسسات قرآنی در کشور، از استاندار مازندران سوالاتی درباره عدم پیگیری و تشکیل شورای هماهنگی و توسعه قرآنی استان، اجرایی نشدن سند چشم‌انداز قرآنی مازندران پس از یک سال، عدم برگزاری جلسات با اعضای اتحادیه قرآنی، نداشتن برنامه در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان و مشخص نبودن وضعیت بیمه حدود ۸ هزار معلم و مربی قرآنی در استان، مطرح شد؛ که احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران در پاسخ به این سوالات، گفت: کارگروه قرآنی استانداری، احتمالا جزو ادغامی‌ها است.
وی خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، تاکید کرد: چنانچه کارگروه قرآنی جزو کارگروه‌های ادغامی نبود خیلی سریع این کارگروه در استانداری تشکیل شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه، ما هر چه داریم از برکات قرآن کریم است، افزود: دستگاه‌هایی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی که جزو دستگاه‌های متولی‌اند؛ اینگونه نیست کاری انجام ندهند.
در ادامه حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ما دو جلسه قرآنی برگزار کردیم که موضوع یک نشست درباره مهد قرآنی‌ها بود و می‌خواستند از فعالیت مهدهای قرآنی‌ جلوگیری شود، اما در آن جلسه مانع این اقدام شدیم.
وی با بیان اینکه، جلسه مشترکی نیز با سازمان تبلیغات و سازمان‌هایی که به نوعی فعالیت‌های قرآنی دارند برگزار شد، افزود: جلسه قرآنی دیگری نیز برگزار که طی آن، سیاست‌های قرآنی دستگاه‌های مختلف به صورت متمرکز مطرح و جمع‌بندی شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار کرد: اگر شورای توسعه در کارگروه‌ها ادغام شده باشد در همان کارگروه مطرح می‌شود در غیر اینصورت جداگانه برای آن جلسه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha