ارسال کمک‌های مازندران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3871703
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

ارسال کمک‌های مازندران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز سیل‌زدگان به سیستان و بلوچستان روانه خواهد شد و ما در حال آماده شده برای ارسال کمک‌های بعدی هستیم.

ارسال کمک‌های مازندران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از مازندران محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز ۲۴ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متعاقب سیلی که در جنوب شرق کشور رخ داد طبیعتا وظیفه همه ما به ویژه نیرو‌های جهادی و مردمی این است که به کمک سیلزدگان بشتابیم.
وی افزود: به زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز سیلزدگان به سیستان و بلوچستان روانه خواهد شد و ما در حال آماده شده برای ارسال کمک‌های بعدی هستیم.
بابایی تصریح کرد: از سپاه سیستان و بلوچستان درخواست شد تا نیازمندی‌های‌شان را اعلام کنند تا برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از مازندران هماهنگی لازم صورت گیرد.

وی افزود: مطمئن هستم مردم مازندران، همان گونه که در سیل و زلزله به هم استانی‌های خود و به هموطنان گلستانی‌کمک کردند، به مردم خونگرم و تلاشگر سیستان و پلوچستان نیز کمک خواهند کرد تا پایان سال مشکلات آن‌ها مرتفع شود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به دلیل بعد مسافت، باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر باشد در حال حاضر با قرارگاه قدس سپاه در شرق کشور و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برنامه‌های خودمان را نسبت به اعزام نیروای جهادی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha