محبوبیت سردار سلیمانی به واسطه مردمی بودن او بود
کد خبر: 3870372
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

محبوبیت سردار سلیمانی به واسطه مردمی بودن او بود

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: علت محبوبیت سردار سلیمانی در کشور، مردمی بودن او است. مردم عاشق سردار سلیمانی هستند، چرا که به قول یکی از جوانان، هر چه گشتیم عکسی از پشت میز نشستن سردار پیدا نشد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عصر روز چهارشنبه، 18 دیماه در اجتماع بزرگ مردم تبریز به منظور گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و حمایت از انتقام سپاه پاسداران در میدان ساعت تبریز با اشاره به محبوبیت سردار در میان مردم، اظهار کرد: علت محبوبیت سردار سلیمانی در کشور، مردمی بودن او است. مردم عاشق سردار سلیمانی هستند، چرا که به قول یکی از جوانان، هر چه گشتیم عکسی از پشت میز نشستن سردار پیدا نشد، تابعیت از رهبر معظم انقلاب از دیگر علل محبوبیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی متذکر شد: مردم عاشق مسئولی هستند که در همه حال و همه جا به فکر مردم بوده و غیر از مردم به چیز دیگری فکر نکند و همراه آنان باشد و اینگونه بود که هم وجود سردار سلیمانی و هم پیکر او عامل وحدت شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: هنوز چند ماهی از ادعای برخی مبنی بر وجود مشکل و ناآرامی در برخی شهرهای کشور و دست کشیدن مردم از انقلاب سپری نمی‌شود، اما شهادت سردار سلیمانی نشان داد که انقلاب زنده است و مردم مشکلی با انقلاب ندارند، بلکه مشکل‌شان با انتخاب است.

حجت الاسلام برگی، با بیان اینکه هم وجود سردار و هم شهادت او اثرگذار بود، اظهار کرد: کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانند، در خوابشان هم نمی‌دیدند که روزی، بارها و بارها به "عین‌الاسد" موشک پرتاب شود و آمریکا تا به این لحظه عرضه نداشته است که تعداد مصدومان و کشته‌شدگانش را اعلام کند.

وی در ادامه اظهار کرد: کسانی که تا دیروز می‌گفتند موشک و سپاه به چه درد ما نمی‌خورد، کارایی آن را امروز ببینند، پرتاب موشک فقط یک اشاره بود و ببینند که چطور قبل از تدفین پیکر سردار سلیمانی اقدام کردیم.

حجت‌الاسلام برگی تصریح کرد: عراق، لبنان و حشدالشعبی هنوز کار زیادی با آمریکا دارند. فاتحه اسرائیل خوانده شده است، نتانیاهو، این ببر کاغذی از ترس به وزرایش گفته است که حرفی نزنید و ما را در خطر قرار ندهید.

وی متذکر شد: اگر قرار باشد آمریکا غلط بیشتری بکند، مملکتی به نام اسرائیل در دنیا وجود نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، در خاتمه با قدردانی از حضور پرشکوه و اقدامات به موقع مردم انقلابی تبریز، خاطرنشان کرد: شما کاری کردید که اسم مردم تبریز برای چندمین بار از زبان رهبر معظم انقلاب نیفتد، احسنت بر شما.

انتهای پیام
captcha