برگزاری محافل انس با قرآن دانش‌آموزی در ازنا
کد خبر: 3869633
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

برگزاری محافل انس با قرآن دانش‌آموزی در ازنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ با توجه به استقبال دانش‌آموزان محافل انس با قرآن دانش‌آموزی در ازنا به‌همت انجمن علوم قرآن و عترت اداره ارشاد ازنا برگزار می‌شود.

برگزاری محافل انس با قرآنِ دانش‌آموزی در ازنامجید مهدوی، مسئول انجمن علوم قرآن و عترت ازنا در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری محافل انس با قرآن دانش‌آموزی در ازنا خبر داد و گفت: این محافل قرآنی به‌همت انجمن علوم قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این محافل قرآنی به‌صورت سلسله‌وار انجام می‌شود و تا پایان سال‌ تحصیلی ادامه خواهد داشت، افزود: مخاطب ویژه این مجالس دانش‌آموزان سطح شهر خواهند بود و هدف اصلی برگزاری، آشنایی، انس و درک مفاهیم متعالی قرآن‌ کریم است.

مهدوی ادامه داد در این برنامه بسیج دانش‌آموزی و کارشناسی قرآن و نماز اداره آموزش و پرورش با این انجمن همکاری می‌کنند.طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال‌ تحصیلی ۹۸ الی ۹۹ حدود ۱۵ تا ۲۰ محفل دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه «حافظانه‌های حافظ» در کوهدشت

عزت عزت‌جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری نشست‌های هفتگی حافظ‌شناسی در اداره ارشاد خبر داد و گفت: نشست‌های هفتگی حافظ‌شناسی با عنوان «حافظانه‌های حافظ» هر هفته یک‌شنبه، شانزدهم دی شانزده عصر با حضور علاقه‌مندان به شعر و شاعری برگزار می‌شود.

وی همچنین از تمامی علاقه‌مندان به شعر و ادبیات و به‌ویژه شیفتگان حافظ دعوت کرد تا در این نشست‌ها حضور به‌هم رسانند.

انتهای پیام
captcha