وقف زمین و منزل مسکونی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در بابلسر
کد خبر: 3866611
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

وقف زمین و منزل مسکونی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در بابلسر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف مازندران گفت: واقف خیراندیش علی‌مراد خواجه‌کلایی منزل مسکونی و زمین خود به مساحت ۸۰۹ مترمربع به ارزش ۳۲ میلیارد ریال را در بابلسر وقف کرد.

وقف زمین و منزل مسکونی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در بابلسرحجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: دومین وقف جدید طی هفته جاری در استان ثبت شد و واقف خیراندیش علی‌مراد خواجه‌کلایی با حضور در اداره اوقاف شهرستان بابلسر منزل مسکونی و زمین خود را وقف کرد.

وی  افزود: مساحت این موقوفه ۸۰۹ مترمربع و ارزش تقریبی این وقف جدید ۳۲ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف مازندران، تصریح کرد: واقف خیراندیش زمین و منزل مسکونی خود را برای برگزاری مجالس مذهبی و قرآنی به‌ویژه عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، پژوهش‌های اسلامی و احداث کتابخانه وقف کرده است.

حیدری گفت: پیش از این حجت‌الاسلام مهدی رحمانی ۵۲۷ مترمربع زمین به ارزش ۲۱ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه، محل اسکان و استراحت زائران و خادمان امام رضا(ع) در شهرستان فریدونکنار وقف کرده بود.

وی افزود: طی هفته جاری دو وقف جدید در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار به ثبت رسید که در مجموع ارزش آن‌ها ۵۳ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال است.

 

انتهای پیام
captcha