مدافعان حرم پاسدار اسلام و ارزش‌های دینی هستند
کد خبر: 3866418
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

مدافعان حرم پاسدار اسلام و ارزش‌های دینی هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مدافعان حرم همچون شهدای دفاع مقدس از اسلام و ارزش‌های دینی پاسداری می‌کنند.

مدافعان حرم پاسدار اسلام و ارزش‌های دینی هستند

به گزارش ایکنا از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، سوم دی‌ماه، در دیدار با سهراب عظیمی جانباز مدافع حرم گفت: مدافعان حرم همچون شهدای دفاع مقدس از اسلام و ارزش‌های دینی پاسداری می‌کنند.
وی با بیان اینکه ما مدیون ایثارگری‌ها و رشادت های شهدا و جانبازان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم، افزود: جانبازان را به عنوان کهنه سربازان دفاع مقدس پاس می‌داریم زیرا به لطف پروردگار وهمت آنان از حریم اسلام و کشور دفاع شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا انسان‌هایی آسمانی بودند که از عزیزترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند به گونه‌ای که عشق و همت آنها برای نسل امروز به یک الگو تبدیل شده است.
قاسمی ادامه داد: این دیدارها علاوه بر تداعی خاطرات ایثارگری‌ها به ما روحیه مضاعف برای ادامه راه شهدا و جانبازان را می دهد.
وی تاکید کرد: مدافعان حرم از مرزهای کشور دفاع کردند که اگر مدافعان حرم نبودند داعش برای اشغال و پیشروی خود مرزی را قائل نمی‌شد.
در ادامه مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: مادران شهدا و جانبازان مدافع حرم به معنای واقعی فرزندانی را تربیت کردند که مجاهد گر اسلام و انقلاب باشند.
وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم در نوع و سبک زندگی خود بهترین نوع انتخاب را انجام داده و مسیر شهادت و فداکاری در مسیر دین واعتقاد خود را برگزیده‌اند.
این مسئول بیان کرد: انتخاب از سر آگاهی و اطلاع ارزشمند ترین شکل انتخاب در زندگی بوده که در زندگی جانبازان و شهدای مدافع حرم تبلور کرده است.
وی تصریح کرد: جهاد و شهادت در راه ائمه اطهار(ع) ازنظر ارزشمندی بسیار والا و پسندیده است زیرا تمامی آثاری که در زمینه مرگ شایسته وجود دارد در وجود شهدا و جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم جمع شده است.
سهراب عظیمی جانباز ۷۰ درصد از لشکر فاطمیون و تبعه کشور افغانستان است که به شوق دفاع از حرم عقیله بنی هاشم(س) به سوریه رفت و در نبرد با داعش هر دو پای خود را از دست داد.
وی از نوسوادان نهضت سوادآموزی است که افتخار جانبازی در راه ارزش‌های دینی و الهی را دارد.

انتهای پیام
captcha