برگزاری گردهمایی معاونان پژوهشی مدارس حوزه‌های علمیه مازندران در ساری
کد خبر: 3863427
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

برگزاری گردهمایی معاونان پژوهشی مدارس حوزه‌های علمیه مازندران در ساری

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، از برگزاری گردهمایی معاونان پژوهش مدارس حوزه‌های علمیه مازندران همزمان با هفته پژوهش در ساری خبر داد.

برگزاری گردهمایی معاونان پژوهشی مدارس حوزه‌های علمیه مازندران در ساریحجت‌الاسلام صدرالله‌ اسماعیل‌زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز هفته پژوهش از ۲۳ آذرماه، گفت: شعار محوری هفته پژوهش امسال، «پژوهش و تمدن نوین اسلامی» است.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های موجود به‌منظور رشد و گسترش فرهنگ پژوهش در سطح مدارس علمیه بهره‌برداری می‌کنیم، افزود: در هفته پژوهش برنامه‌هایی در دو عرصه استانی و سطح مدارس علمیه تدارک دیده شده است.

اسماعیل‌زاده، تصریح کرد: بیانیه گام دوم، پژوهش و سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پژوهش و معنویت و اخلاق، پژوهش و حوزه انقلابی، پژوهش، حوزه و دانشگاه و علوم اسلامی انسانی و پژوهش و حوزه بین‌الملل از محور‌های هفته پژوهش است.

وی افزود: قرار است همزمان با هفته پژوهش نشست‌های علمی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب و با حضور طلاب و اساتید در سطح مدارس علمیه برگزار شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: آمایش و شناسایی مدیران توانمند و فرهیختگان استانی با هدف بهره‌گیری از توان علمی و پژوهشی آن‌ها در نشست‌های علمی و کارگاه‌های پژوهشی حوزه علمیه استان در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌مناسبت روز «وحدت حوزه و دانشگاه» نشست مشترک میان حوزه و دانشگاه، ۲۷ آذرماه با سخنرانی نماینده‌ ولی فقیه در مازندران در دانشگاه آزاد ساری، برگزار می‌شود. در این همایش دو نفر از اساتید حوزه و دانشگاه به ارائه مقاله در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب خواهند پرداخت.

وی برگزاری مسابقات علمی میان اساتید و طلاب را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در حوزه علمیه مازندران اعلام کرد و گفت: موضوع این مسابقات علمی به تناسب ظرفیت خود مدارس تعیین و اجرایی می‌شود.

اسماعیل‌زاده از برگزاری گردهمایی معاونان پژوهش مدارس حوزه‌های علمیه مازندران همزمان با هفته پژوهش در ساری خبر داد و اظهار کرد: این نشست مشترک نیز با هدف هم‌اندیشی و تعامل بیشتر معاونان پژوهشی به‌منظور تقویت بعد پژوهش مدارس علمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha