هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنند
کد خبر: 3862003
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنند

گروه فرهنگی ــ نماینده، ولی فقیه در مازندران، گفت: هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنند

هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام، محمدباقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز 14 آذرماه در جمع بسیجیان هنرمند، با تاکید بر اینکه هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنند، گفت: متاسفانه شمار معدودی از آثار هنرمندان با مفاهیم زیبای هنر انقلاب اسلامی سازگاری ندارند که باید با ورود و پرورش هنرمندان متعهد این رویه اصلاح شود.
وی در جمع هنرمندان سازمان بسیج مازندران، افزود: هنرمندان متعهد و بسیجی برای جبران عقب ماندگی‌ها در عرصه هنر اسلامی ورود کنند.
لائینی، تصریح کرد: متاسفانه در زمینه خلق آثار هنری متناسب با مفاهیم و ارزش‌های اسلامی عقب ماندگی‌هایی داریم که باید جبران مافات کنیم.
نماینده، ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: هنرمندان متعهد و انقلابی باید برای رفع نقایص و کاستی‌های عرصه هنر که برخی از آن‌ها مغایر با شئونات اسلامی در جامعه است، تلاش کنند.
وی با بیان اینکه، دشمنان برای بهرهگیری از ابزار هنر در مقابله با انقلاب اسلامی تلاش میکنند، افزود: باید با ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در عرصه هنر دشمن را همانند دیگر عرصه‌ها به عقب برانیم.
لائینی نقش‌آفرینی هرچه بیشتر جوانان متعهد و مومن در عرصه هنر را ضروری دانست و گفت: مسئولان عرصه فرهنگ و هنر باید فضا را برای حضور هنرمندان متعهد و بسیجی آماده و از جوانان لایق و انقلابی در عرصه هنر حمایت کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت اسلام به عرصه هنر، کلام الله مجید را اثر هنری بیبدیل در جلوه ملکوت دانست و تصریح کرد: شهیدان عالی مقام دفاع مقدس که با رشادت و شهادت صحنه‌های زیبایی در دلدادگی به ولایت و رهبری آفریدهاند، بهعنوان هنرمندان واقعی محسوب میشوند.

انتهای پیام
captcha