ترویج کار داوطلبانه در همایش «مهر بی‌منت»
کد خبر: 3861634
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

ترویج کار داوطلبانه در همایش «مهر بی‌منت»

گروه اجتماعی ــ سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان همزمان با روز جهانی داوطلب همایش «مهر بی‌منت» را با هدف ترویج و توسعه کار داوطلبانه در هنرسرای خورشید برگزار می‌کند.

ترویج و توسعه کار داوطلبانه در همایش «مهر بی منت»به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اصفهان، مرتضی رشیدی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تلاش مدیریت شهری شهرداری اصفهان همواره این بوده که تسهیل‌گر مادی و معنوی مؤسسات مردم نهاد و سمن‌هایی که به‌صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، باشد.

وی اظهار کرد: در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی فراخوان‌هایی را اعلام می‌کنیم و به‌واسطه آن فراخوان از مؤسسات و سمن‌های مردم نهاد دعوت می‌کنیم تا در خلق رویدادها در کنار مدیریت شهری قرار بگیرند و آن‌ها را به کمک‌های مادی و معنوی در رسیدن به اهدافشان هدایت می‌کنیم.

رشیدی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حمایت از مجموعه‌ها و سمن‌هایی است که در راستای تحقق اهداف و دغدغه‌های مدیریت شهری و برای زیست‌پذیر کردن شهر در تلاش هستند.

وی تصریح کرد: هدف این معاونت این است که سمن‌های هم موضوع را برای انجام کار داوطلبانه کنار هم قرار دهد و کارگروهی از آن ها برای انجام بهتر مسئولیت اجتماعیشان با حضور مسئولان تشکیل شود.

رشیدی با بیان اینکه با هر فعالیت داوطلبانه، همراهی می‌شود، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تا‌کنون در مسئولیت‌‌پذیر کردن نهادهای مدنی موفق عمل کرده است چون هر چقدر شهروندان در فعالیت‌های داوطلبانه حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند دغدغه آن‌ها برای رسیدن به شهری فعال و پویا و آرمانی بیشتر می‌شود.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در همین راستا همزمان با 14 آذر روز جهانی داوطلب با همکاری هلال احمر استان اصفهان همایشی با عنوان «مهر بی‌منت» را با هدف ترویج و توسعه کار داوطلبانه در هنرسرای خورشید برگزار می‌کند.

معاون سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در این برنامه دو نفر از افرادی که فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه زیادی در اصفهان انجام داده‌اند، سخنرانی می‌کنند، همچنین از مجموعه کتاب‌های نشر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حوزه کودک رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha