همایش «طلیعه حضور» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3860879
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
با شرکت ۱۵۰ طلبه مازندرانی؛

همایش «طلیعه حضور» در مشهد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از برگزاری همایش طلیعه حضور با شرکت ۱۵۰ طلبه مازندرانی پایه اول روز‌های ۱۲ الی ۱۴ آذرماه در مشهد مقدس خبر داد.

همایش «طلیعه حضور» در مشهد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: از آن جا که آغاز دوره طلبگی در واقع آغاز خدمت به دستگاه اهل‌بیت(ع) است، امید می‌رود طلاب با شور و انگیزه کافی در راستای کسب تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی قدم بردارند تا بتوانند مبلّغانی کارآمد و اثرگذار برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه باشند.

وی افزود: همه ساله معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قم برای طلاب جدیدالورود مدارس خود، همایش طلیعه حضور را برگزار می‌کند تا طلبه‌ها با انگیزه قوی‌تری در ادامه تحصیل خود تلاش کنند.

غفاری تصریح کرد: ایجاد و تقویت انگیزه در طلاب جدیدالورود، تبیین اهداف، وظایف و رسالت بانوان طلبه، آشنایی با انتظارات جامعه از بانوان طلبه، آشنایی با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی تبلیغی و پرورشی مدارس حوزه‌های علمیه از جمله اهداف این همایش دانست.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران همایش طلیعه حضور را با شرکت ۱۵۰ طلبه پایه اول، روز‌های ۱۲ الی ۱۴ آذرماه در جوار حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha