داوطلبان انتخابات مجلس ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند
کد خبر: 3860856
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

داوطلبان انتخابات مجلس ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار ویژه کرج از داوطلبان خواست انتخابات مجلس خواست ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و در هنگام مراجعه به حوزه‌های انتخابیه مدارک خود را به طور کامل همراه داشته باشند.

داوطلبان انتخابات مجلس ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند

غفور قاسم‌پور، فرماندار ویژه کرج در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز در رابطه با آغاز فرایند ثبت‌نام انتخابات مجلس گفت: در سطح استان البرز دو حوزه اصلی انتخابیه شامل شهرستان‌های کرج و هشتگرد برای ثبت‌نام کاندیداها پیش‌بینی شده است و فرایند ثبت‌نام طبق جدول زمانبندی شده فقط در این دو حوزه انجام می‌شود.
وی افزود: با صدور فرمان وزیر کشور از روز یکشنه دهم تا 16 آذرماه از 8 صبح تا 18 عصر را ثبت نام انجام خواهد شد و داوطلبان بایستی در همین مهلتی که عرض کردم با همراه داشتن مدارک خود اقدام کنند.
این مسئول بیان کرد: علاوه بر حوزه‌های اعلام شده داوطلبان از خود وزارت کشور هم می‌توانند ثبت‌نام انجام دهند.
فرماندار کرج از آمادگی نهادهای استان برای برگزاری سالم و بی‌طرفانه و منظم خبر داد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان کرج از ماه‌ها قبل برای برگزاری انتخابات آماده و تجهیز شده است و در رابطه با انتخابات الکترونیک هم آمادگی لازم در استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه سه طرح کلی در رابطه با انتخابات الکترونیک از طرف وزرات کشور به شورای محترم نگهبان ارائه شده است گفت: طرح اول این است که انتخابات الکترونیکی در 174 حوزه انتخابیه تک نماینده اجرا شود.
قاسم‌پور ادامه داد: طرح دوم این است که در 11 استان کشور به صورت 100 درصدی انتخابات به شکل الکترونیکی باشد و طرح سوم هم این است که در 139 شهری که انتخابات قبلی شوراها در آن‌ها الکترونیکی بوده در این انتخابات هم انتخابات الکترونیکی باشد.
این مسئول تصریح کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک در استان البرز مشخص نیست و منتظر نظر شورای نگهبان هستیم اما آمادگی برای اجرای هرگونه تصمیم احتمالی در استان وجود دارد.
فرماندار کرج از داوطلبان خواست ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و در هنگام مراجعه به حوزه‌های انتخابیه مدارک خود را به طور کامل همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha