کمک 2 میلیارد تومانی خیرین بسیج سازندگی بابلسر به محرومین
کد خبر: 3860820
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

کمک 2 میلیارد تومانی خیرین بسیج سازندگی بابلسر به محرومین

گروه اجتماعی ــ رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی بابلسر از کمک 2 میلیارد تومانی این مجمع به محرومین این شهرستان خبرداد.

کمک 2 میلیارد تومانی خیرین بسیج سازندگی بابلسر به محرومینبه گزارش ایکنا از مازندران، محمدطلوعی رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی بابلسر، امروز دهم آذرماه در نشست خبری، گفت: مجمع خیرین با ۲۰ عضو هیئت مدیره در حال فعالیت بوده و بیش از ۳۰۰ نیروی بسیجی سالانه به صورت جهادی با این مجمع همکاری دارند.
وی با بیان اینکه، سه شهر بابلسر، هادی شهر و بهنمیر جزو محدوده یاری‌رسانی این مجمع هستند، افزود: شناسایی و حمایت از خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت از مهمترین ماموریت‌های مجمع خیرین است.

طلوعی تصریح کرد: با توجه به خسارات وارده سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸، از سوی این مجمع مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان شهرستان بابلسر کمک شد.

رئیس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی بابلسر با ارایه این مطلب که حدود 2 میلیارد تومان در سال ۹۸ به محرومین شهرستان بابلسر پرداخت شده است، گفت: از سوی مجمع در سال ۹۸ بیش از ۲۰ منزل مسکونی را در دستور کار داشته‌ایم که به سرانجام رسیده است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های این مجمع در سال ۹۸ می‌توان به برگزاری طرح امام در ۴۰ روستای شهرستان، اهدای بیش از ۵۰ کمک بسته آموزشی تحصیلی و حضور فعالانه در برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان بابلسر اشاره کرد.

طلوعی اظهار کرد: با توکل و استعانت از درگاه الهی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت فعالیت‌های این مجمع، در آینده امید داریم که بتوانیم ثمرات خوبی را با حضور خیرین شهرستان در جهت محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان به همراه داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha