پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان مازندران
کد خبر: 3860789
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان مازندران

گروه اجتماعی ــ مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران از پرداخت ۱۸ میلیارد و ۱۹۸ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان مازندرانزین‌العابدین پرواسی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: در سال جاری تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب وام اشتغال برای ۳۶۹ نفر به منظور اشتغالزایی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت وام مسکن به ۴۰۱ نفر، جهت خرید و ساخت و وام کارگشایی به ۲ هزار و ۷۰۹ نفر در راستای تامین جهیزیه، جبران بدهی، درمان، تامین لوازم ضروری زندگی و سایر نیازمندی‌ها و ودیعه مسکن به ۹۱ نفر در هشت ماهه امسال به نیازمندان پرداخت شد.

پرواسی تصریح کرد: درباره کمک ویژه به آسیب‌دیدگان سیل فروردین‌ماه، امسال تاکنون به ۲۹۱ مددجوی آسیب‌دیده یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: به منظور پاسخگویی به حجم متقاضیان وام قرض‌الحسنه با تعاملات به وجود آمده با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ۲ هزار و ۳۶۹ مددجو ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام پرداخت شد.

پرواسی گفت: خیران می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این نهاد را در خدمت‌رسانی به مددجویان یاری کنند.

انتهای پیام
captcha