توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا میان خانواده‌های نیازمند رامسری
کد خبر: 3860209
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا میان خانواده‌های نیازمند رامسری

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد رامسر از توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا میان مددجویان این شهرستان خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا میان خانواده‌های نیازمند رامسریپرویز سرایی، رئیس کمیته امداد رامسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد:  در سال جاری هزار سبد کالا، شامل؛ برنج، گوشت، روغن و... در میان مددجویان رامسری توزیع شده است.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های جامعه هدف این نهاد خدمت به مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی و محروم است، افزود: این سبد کالا، بین مددجویان مناطق محروم اشکورات و جنت رودبار نیز توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد رامسر، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بخش‌های درمانی، عمرانی و تسهیلات کارگشایی به مددجویان مناطق محروم کمک شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ساکن در مناطق محروم، افزود: ۳ واحد مسکونی در این مناطق تعمیر و بازسازی شده است.

رئیس کمیته امداد رامسر با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان مناطق محروم، گفت: این خدمات شامل فرانشیز و خدمات ویژه درمان خرید تجهیزات پزشکی برای بیماران زمین‌گیر بوده است.

سرایی گفت: در رامسر 2 هزار و ۲۸۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قررا دارند که از این تعداد ۲۸۹ خانوار در مناطق محروم اشکورات و جنت رودبار ساکن هستند.

 

انتهای پیام
captcha