نظر قرآن کریم؛ بهترین دستورالعمل در برخورد با استکبار/خروش ساروی‌ها در حمایت از ولایت
کد خبر: 3859251
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

نظر قرآن کریم؛ بهترین دستورالعمل در برخورد با استکبار/خروش ساروی‌ها در حمایت از ولایت

گروه اجتماعی- مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اظهار کرد که تکلیف ما در برخورد با استکبار جهانی، در قرآن کریم بیان شده است.

نظر قرآن در برخورد با استکبار؛ «یهود و نصارا هرگز راضی نخواهند شد»به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز سوم آذرماه در جمع راه‌پیمایان ساروی که همزمان با دیگر شهروندان مازندرانی در ۱۸ شهرستان در حمایت از ولایت فقیه، برگزار شد، گفت: استکبار جهانی، دشمن جمهوری اسلامی است و تکلیف ما را قرآن کریم در برخورد با این جنایتکاران مشخص کرده است.
وی افزود: قرآن کریم در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره می‌فرماید: «وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ، هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا (بطور کامل تسلیم خواسته‏‌های آن‌ها شوی و) از آئین (تحریف یافته) آنان پیروی کنی بگو هدایت تنها هدایت الهی است، و اگر از هوی و هوس‌های آن‌ها پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای هیچ سرپرست و یاوری از ناحیه خدا برای تو نخواهد بود.»
مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، تصریح کرد: در چهار دهه گذشته دشمنان به روش‌های مختلف بر علیه ملت دسیسه و نیرنگ کردند که به لطف الهی، با درایت رهبری و هوشیاری مردم همه تلاش‌هایشان برای نابود کردن نظام اسلامی، به شکست منجر شد.
وی ادامه داد: دشمنان در دهه دوم با تهاجم و ناتوی فرهنگی، در دهه سوم با راهبرد تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی و در دهه چهارم با تحریک افکار عمومی جهان، فشار و تحریم به بهانه فعالیت هسته‌ای در پی ضربه زدن و مهار انقلاب بوده، ولی هیچگاه موفق نشدند.
غلامی، گفت: اروپائیان خود را برتر و مغز جهان می‌دانند و بار‌ها بیان کردند که خاورمیانه قلب جهان است و باید طبق خواست مغز جهان عمل کند و در اختیار اروپائیان باشد.
وی با بیان اینکه دشمن میلیارد‌ها دلار برای رسیدن به اهداف خود در خاورمیانه هزینه کرده است، افزود: تا کنون با درایت، ولی فقیه و هوشیاری ملت، دشمنان به مقاصد شوم خود دست نیافتند و امروز نفوذ منطقه‌ای ایران در سوریه، عراق و آسیای شرق و غرب افزایش یافته است.
مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، رویکرد ترامپ را براندازی نظام اسلامی در ایران، دانست و گفت: این چاقو‌کش به برای براندازی نظام تلاش می‌کند و این هدف را با خروج ار برجام و تحمیل فشار حداکثری تعقیب می‌کند.
وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاع از کشور، افزود: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده است که دشمن جرئت پاسخ به حمله را ندارد.
غلامی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، بیان کرد: در چهل سال انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت گذشتیم و این بار هم به حول قوه الهی و تدبیر مسئولان و همراهی مردم، دشمنان در ایجاد تحریم و فشار اقتصادی شکست خواهند خورد.
وی با بیان اینکه مردم باید چند چیز را در موضوع گران شدن بنزین بدانند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ از کلیت طرح حمایت می‌کنند و جزئیات طرح را بر عهده مسئولان قرار دادند و خواستار کاهش فشار اقتصادی بر مردم شدند.
مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، با بیان اینکه دموکراسی جمهوری اسلامی ایران دموکراسی آشپزخانه‌ای و مورد طبع دیگران نیست، بیان کرد: دموکراسی جمهوری اسلامی ایران یک دموکراسی طبیبانه است و شاید به میل بیماران نباشد، اما برای او مفید است.
وی ادامه داد: مسئولان توجه ویژه داشته باشند که افزایش نرخ بنزین، جز افزایش ناچیز، نباید تغییری در قیمت‌ها ایجاد نکند.
غلامی ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در حفظ امنیت استان و کشور از مردم مازندران که در راه‌پیمایی حمایت خود را از مواضع رهبری اعلام و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند تشکر کرد.

نظر قرآن در برخورد با استکبار؛ «یهود و نصارا هرگز راضی نخواهند شد»


به گزارش ایکنا طبق برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، راه‌پیمایی حمایت از ولایت و نمایش اقتدار و امنیت در ۱۸ شهرستان برگزار شد و آحاد مردم با حضور پرشور و یک‌صدا و همدل همسو با اقتدار و امنیت شعار سر دادند.
بر اساس این گزارش در مرکز مازندران نیز راه‌پیمایی از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم و با شرکت استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان مازندران از میدان شهید قاسمی این شهر شروع شد و به سمت امامزاده یحیی (ع) این شهر ادامه یافت و شرکت کنندگان در این راه‌پیمایی با شعار‌های مرگ بر آمریکا، آقا اگر فرمان دهد ــ ملت سر و جان می‌دهد، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آشوب‌طلب، انزجار خود را از حوادث اخیر در کشور اعلام و از دستگاه قضایی خواستند؛ هر چه سریع‌تر پرونده آشوبگران را بررسی و اخلاگران امنیت و آسایش مردم را به سزای اعمالشان برسانند.
در پایان این راه‌پیمایی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در حمایت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری قرائت شد.

انتهای پیام
captcha