بهره‌مندی ۴۰۱ سالمند مددجوی تنکابنی از خدمات ویژه
کد خبر: 3856197
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

بهره‌مندی ۴۰۱ سالمند مددجوی تنکابنی از خدمات ویژه

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد تنکابن، گفت: در هفت ماه سال جاری به ۴۰۱ سالمند تحت حمایت این شهرستان خدمات ویژه ارائه شد.

بهره‌مندی ۴۰۱ سالمند مددجوی تنکابنی از خدمات ویژهعلی اکبر سیدی، رئیس کمیته امداد تنکابن در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۴۰ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت در این شهرستان خدمات دریافت کردند که این خدمات در بخش‌هایی مانند کمک هزینه درمانی، توانبخشی، کمک هزینه نگهداری، تجهیزات پزشکی، پوشینه، فرانشیز و... بوده است.
وی افزود: رسیدگی به وضع سلامت خانواده‌های تحت حمایت و جبران و کاهش هزینه‌های درمان مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است.
رئیس کمیته امداد تنکابن، با بیان اینکه، در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع ۵۶۲ مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند، تصریح کرد: این خدمات در بخش‌های برگزاری آموزش‌های بهداشتی، پیشگیری از سوء تغذیه کودکان، تامین تجهیزات برای بیماران صعب‌العلاج، سبد بهداشتی و ... بوده است.
وی با بیان اینکه، در هفت ماه سال جاری به ۴۰۱ سالمند تحت حمایت این شهرستان خدمات ویژه ارائه شد، افزود: تکریم سالمندان، افزایش امید به زندگی و بهبود شرایط زندگی و وضعیت جسمی و روحی سالمندان یکی از اهداف این نهاد است.
 وی افزود: ۲۰۷ مددجو از ابتدای سالجاری تاکنون به اردو‌های زیارتی و تربیتی با هدف شادابی و نشاط و تغییر روحیه و ارتقای سطح فرهنگی مددجویان اعزام شدند.
سیدی، اظهار کرد: ۱۲۴مددجو از اردو‌های یکروزه تربیتی و آموزشی و ۸۳ مددجو نیز از اردو‌های کربلای معلی، مشهد مقدس و قم بهره‌مند شدند.
وی با بیان اینکه، ۳۵ نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم این شهرستان در اردو‌ها شرکت داشتند، افزود: مددجویان در اردوها، از آموزش‌های متنوع مانند فرهنگ کار و تلاش، پیشگیری از اعتیاد و خشونت و جرم، مهارت‌های زندگی، شیوه‌های دعوت به نماز و ... بهره‌مند شدند.
سیدی گفت: در شهرستان تنکابن ۳ هزار و ۹۳۶ خانوار، معیشت‌بگیر امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام
captcha