برترین ایده‌پردازان قرآنی دانشگاه جامع تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3853591
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

برترین ایده‌پردازان قرآنی دانشگاه جامع تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از برترین ایده‌پردازان قرآنی تجلیل می‌شود.

برترین ایده‌پردازان قرآنی دانشگاه جامع تجلیل می‌شوندبه گزارش ایکنا از قم، یکی از مهمترین بخش‎های پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بخش ایده‌پردازی‌های قرآنی است.
در راستای تحقق شعار اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه کارآفرینی و توسعه و ترویج ایده‌پروری و هدایت ایده‎های خلاق، جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه با اعلام فراخوان از تمامی دانشجویان صاحب ایده در زمینه‎های قرآن و عترت جهت شرکت در این جشنواره دعوت کرد.
محورهای اصلی ایده الزاما در زمینه قرآن و عترت بود و شرکت‌نندگان پس از تکمیل فرم مشخصات ایده‌پردازان ایده‎های خود را ارائه کردند؛ حوزه‎های ایده‌پردازی شامل ایده‎های بهبودبخش، ایده‎های تغییربخش و ایده‎های ابداعی بود.
زمینه‎های ایده‎پردازی نیز شامل تمامی محصولات سخت افزاری و نرم‌افزاری قرآنی از قبیل تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تجهیزات هوشمند، تجهیزات انتقال پیام ، نرم افزارهای تحت وب و...... بود.
خدمات قرآنی از قبیل آموزش، ترویج، فرهنگسازی، سفر و کاروان، آئین‎ها و مناسک، جشنواره‎های بومی و محلی، تشکل‌های قرآنی از قبیل مدارس قرآنی، مهدهای کودک قرآنی، خانه‎های قرآنی، استارت آپ‎های قرآنی، فضا سازی بصری و المان‎های شهری، روستایی، سازمانی، جاده و مسیر از جمله زمینه‎های ایده‎پردازی قرآنی بود.
توسعه فرهنگ کارآفرینی به عنوان یکی از رسالت‎های اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی است که برای تحقق آن در حوزه قرآن و عترت، این رشته نیز ویژه دانشجویان علمی کاربردی برگزار شد و علاقه‌مندان ایده‌های خود را به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ارسال کردند.
برترین‎های این بخش در روز 13 آبان ماه و در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام
captcha