۲۰۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ارسال شد
کد خبر: 3853027
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

۲۰۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ارسال شد

گروه فرهنگی- مدیر روابط عمومی نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» از ارسال ۲۰۵۰ قطعه عکس از ۲۲ استان به دبیرخانه این عکسواره خبر داد.

۲۰۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ارسال شدحمیدرضا گلمحمدی تواندشتی، مدیرروابط عمومی نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ایزد شهر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ایزدشهر به همت شورای اسلامی و شهرداری ایزد شهر و با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در طی فراخوانی از ۱۹ شهریور کار خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه، دبیرخانه این عکسواره تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۵ مهرماه ۹۸ آماده پذیرش آثار به دبیرخانه بود، افزود: تا زمان پایانی عکسواره، ۲۰۵۰ قطعه عکس از ۲۲ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد که بیشترین آثار ارسالی مربوط به استان‌های گیلان، کردستان، اصفهان و تبریز بود.

گل‌محمدی تصریح کرد: آثار ارسالی از سوی علاقه‌مندن به این عکسواره در دو بخش دوربین و موبایل بود که پس از پایان مهلت ارسال آثار، هیئت داوران متشکل از آقایان آرش رمضانی فوکلایی، امیرحسین نعیما و خانم شیدا پورنبی و با حضور اعضای ستاد عکسواره، اعضای شورای شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در محل شورای اسلامی ایزدشهر به داوری پرداختند.

مدیرروابط عمومی نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ایزد شهر با بیان اینکه ارزیابی عکس‌ه بر اساس معیار‌های زیبا شناختی، موضوعیت و توجه به مسایل فنی و تکنیکی است، بیان کرد: نتایج آثار منتخب و تاریخ برگزاری اختتامیه عکسواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی افزود: ریاست ستاد عکسواره را تونی شهردار ایزدشهر برعهده دارد و آقایان مهدی نصراله‌زاده به عنوان دبیر عکسواره، مسعود ساداتی به عنوان مدیر اجرایی و خانم سما کابلی به عنوان مدیر برنامه‌ها و تشریفات در ستاد نخستین «عکسواره سراسری عاشورایی» ایزد شهر همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha