«سازش‌ناپذیری» با مستکبران؛ درس عملی نبی مکرم اسلام(ص)
کد خبر: 3852740
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

«سازش‌ناپذیری» با مستکبران؛ درس عملی نبی مکرم اسلام(ص)

گروه اجتماعی- مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: «سازش‌ناپذیری» و حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر مستکبران عالم و دشمنان اسلام درس علمی و عملی نبی مکرم اسلام(ص) است.

«سازش‌ناپذیری» با مستکبران درس عملی نبی مکرم اسلامحجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت نبی‌معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: مهر، محبت و مودت از برجسته‌ترین ویژگی‌ها در سیره عملی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.
وی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) و اهمیت تبیین سیره و شخصیت ایشان، افزود: در قرآن کریم کاملترین و جامع‌ترین اسوه و الگویی که معرفی شده است، پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطف (ص) و افتخار دنیای اسلام است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به وجود بحران‌های امروز جامعه بشری و جهان اسلام، تصریح کرد: امروز جوامع اسلامی و حتی جامعه بشری نیازمند ترویج مفاهیم ناب نبوی است و تنها راه حل عبور از بحران‌های امروز جوامع انسانی و اسلامی درک درست از مفاهیم ناب نبوی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تاکید کرد: امام خمینی‌(ره) بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی با تاسی از همین فرهنگ و درک درست از اسلام ناب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه ریزی کرد و امروز رهبر عظیم‌الشان انقلاب با درک درست از همین مفاهیم ناب این نظام را رهبری می‌کنند که به لطف خدا و عنایات اهل بیت‌(ع) و رهبری بی‌بدیل ایشان جمهوری اسلامی در اوج عرت و اقتدار قرار دارد.
شکریان امیری اظهار کرد: سازش ناپذیری و حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر مستکبران عالم و دشمنان اسلام درس علمی و عملی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی‌(ص) است و امروز جمهوری اسلامی با تاسی از فرهنگ ناب نبوی و فرهنگ حسینی و رضوی توانست خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبران عالم باشد و در سایه مقاومت و پایداری و باور به «ما می‌توانیم» به توسعه و پیشرفت برسد.

انتهای پیام
captcha