هیئت‌های مذهبی در بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کنند
کد خبر: 3852739
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

هیئت‌های مذهبی در بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کنند

گروه اجتماعی- استاندار مازندران گفت: هیئت‌های مذهبی در گفتمان‌سازی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

هیئت‌های مذهبی در بیان دستاوردهای انقلاب تلاش کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، مجید حسین‌زادگان عصر امروز چهارم آبان‌ماه در جمع هیئت مذهبی شهرهای جویبار و آمل در مشهد مقدس، ضمن عرض تسلیت مناسبت‌های دهه آخر صفر، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی در گفتمان‌سازی و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی تلاش کنند و امروز همین هیئت مذهبی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند که نمونه آن را در راهپیمایی بی‌نظیر اربعین حسینی بود.
وی با اشاره به موثر بودن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی هیئت‌های مذهبی، افزود: مشارکت‌های اجتماعی بی‌نظیر نهادهای مدنی و هیئت‌های مذهبی در فعالیت‌های فرهنگی و دینی می‌تواند در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر واقع شود.
حسین زادگان با اشاره به ساماندهی بسیار مطلوب سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و دینی، تصریح کرد: ساماندهی هیئت‌های مذهبی و نهادها و تشکل‌های مردم نهاد و مدنی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی قابل تقدیر است و باید از این شبکه عظیم معنوی در جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره گرفت.
استاندار مازندران با اشاره به وجود وفاق و همدلی مطلوب در استان، اظهار کرد: از شرق تا غرب و مرکز استان همه باید تلاش کنند تا از تمام ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری و کشاورزی، صنعت، محیط زیست در جهت پویایی اقتصاد استان بهره برداری کنیم و استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
حسین‌زادگان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در سال‌های اخیر، گفت: مقاومت و ایستادگی مردم غیور ایران اسلامی تمام معادلات مستکبران جهان را بر هم زد و این در سایه وفاق و همدلی امت اسلامی حاصل شده است.

انتهای پیام
captcha