حقایق قرآنی برای جویندگان حقیقت تبیین شود
کد خبر: 3848301
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

حقایق قرآنی برای جویندگان حقیقت تبیین شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: قرآن راه تعقل و مسیر هدایت به صراط مستقیم و بهترین الگو برای حاکمیت قوانین الهی است و این حقایق باید در قالب شیوا و رسا برای فرزندان ما که جویای حقیقت هستند بیان شود.

حقایق قرآنی برای جویندگان حقیقت تبیین شودبه گزارش ایکنا از مازندران، عسکری نیکزاد، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، امروز، ۱۶ مهرماه در افتتاحیه دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش در رامسر برگزار شد، گفت: قرآن معجزه جاویدان پیامبراکرم(ص) است و ما نیز متولی آموزش این کتاب سراسر نور و حکمت در میان آینده‌سازان کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتابی هدایتگر و مایه رحمت برای مؤمنان و معجزه‌ای بی‌نظیر است، افزود: ضرورت دارد که ویژگی‌های منحصر قرآن برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، بیان کرد: قرآن راه تعقل است و مسیر هدایت به صراط مستقیم و بهترین الگو برای حاکمیت قوانین الهی است و این حقایق باید در قالب شیوا و رسا برای فرزندان ما که جویای حقیقت هستند بیان شود.

عملکرد درخشان مازندران در حوزه قرآن

وی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش مازندران در حوزه قرآن، عترت و نماز، افزود: دانش آموزان و فرزندان مازندرانی در سراسر استان، صاحب رتبه‌های درخشانی در حوزه‌های مختلف قرآن، عترت و نماز شدند و برگزاری همین برنامه ملی که برای سومین بار به آموزش و پرورش مازندران سپرده شد نیز حکایت از عملکرد درخشان همکاران ما در این بخش دارد.

نیکزاد با اشاره به جایگاه علمی و آموزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، گفت: کسب رتبه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی، کسب رتبه برتر در جشنواره‌ها و المپیاد‌های علمی و آموزشی، کسب رتبه سوم کشوری در موضوع هدایت تحصیلی، کسب رتبه نخست باسوادی در دو سال متناوب، اجرای برنامه «دو هزار یادواره شهید در دو هزار مدرسه» که تبدیل به برنامه کشوری خواهد شد، تنها گوشه‌ای از دستاورد‌های ما در آموزش و پرورش مازندران است.

وی با اشاره به نگاه بنیادین و محتوایی وزارت به آموزش و پرورش مبنی بر اعمال تبعیض مثبت و توجه ویژه به مناطق محروم و تاکید برعدالت آموزشی و تربیت معلمانی با قدرت تجزیه و تحلیل بالا، گفت: استان مازندران برای تحقق اولویت‌های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش در راستای نیل به اهداف در بخش‌های مختلف سند تحول بنیادین، تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha